The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
O heb er anders hier geen last vanOp dinsdag 09 oktober 2001 18:44 schreef topper het volgende:
Je draait zeker WIN98, is bekend probleem met die versie van windows...
hier wel , maar dat ligt aan de server
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ligt dacht ik vaak aan de provider. Je maakt verbinding met hem, je stuurt wel alles, maar krijgt niks terug. effe wachten (bijv de tijd van een reboot wachten), doet ie het weer, anders nog eens proberen te verbindenOp dinsdag 09 oktober 2001 13:14 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Heb er nu al een tijdje last van...
De connectie blijft bestaan, maar er is geen dataoverdracht meer... het gebeurd ook nog eens @ random en ik wete echt niet wat het is...
Het enige wat helpt is rebooten...
Ik heb een realtek kaartje, maar dat is volgens mij ook niet het probleem, het ligt aan iets in me comp lijkt me.
Heeft iemand dit probleem ook of misschien de oorzaak?
Het is BEHOORLIJK irri
hhmmm zou best eens kunnen, ik ga vanavond het ff testen op me andere bak waar ook 98se op draait en kijken of het daar ook op gebeurd...
Maar als het zo is, en zo te zien hebben zat mensen er last van, dan moet er wel een patch of een instelling voor zijn die dit kan verhelpen...
Ik had hetzelfde probleem trouwens ook wel eens met ISDN, maar veel zeldzamer... dit gebeurd elke 3 uur ofzow.
Buffer die volloopt? kzou het niet weten... ik zoek nog wel ff verder... (en anders gaat me 98 er toch echt aan geloven en ga ik XP erop pleuren
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
http://www.xs4all.nl/~samson/drv/netpptp.sys
is sys file'tje van ME... schijnt beter te werken
(staat in system dir)
Blijkbaar ook een oplossing... modem tweaken... dat is toch dat ie als Router gaat werken?Sinds ik mijn modem getweaked is mijn verbinding stabiel, ik denk dat dit inbellen (PPTP protocol) mijn systeem labiel maakten. Nu dat mijn modem de internetconnectie oppakt, heb ik geen problemen meer.
Hier nog iemand, ik heb iig dat bestandje van ME over die van 98se gegooid, baat het niet dan...Maar als het zo is, en zo te zien hebben zat mensen er last van
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.