Toon posts:

Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand m al?? Issie trouwens al uit? Het spel ziet er wel errug kewl uit dus ik zit er echt op te wachten om hem te gaan kunnen kopen, uuhmm downloaden. :D Iemand die weet of ie al uit is kan mij meelen op dylan@superweb.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
Nog niet uit....is nog niet eens af als ik PCzone mag geloven (alleen multiplay deel). En als RA2 net zo goed wordt als RA dan is ie zeker het kopen waard!

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hij is pas in Oktober uit (worldwide release). Ze worden geproduceerd op 15 september en dan moeten ze dus ff over de wereld verdeeld worden.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff over de wereld verdelen

mwah...dagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrguust
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-03 13:28
Ja...RA2 is nog niet af...maar hij zal zeker netzo goed worden als RA denk ik. Ik zal hem zeker kopen!
Als iemand weet waar ik al een demo kan downloaden moet die dat effe zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zekers deze LEGAAL kopen

das om de makers te steunen ik vidn westwood de beste real time stragety game maker dus roep ik op tot legaal kopen van dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb red alert en tiberian sun origineel gekocht. Deze keer sla ik ff over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrguust
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-03 13:28
Ik heb ze ook allemaal orgineel maar me andere 100 spellen heb ik allemaal illegaal...maar deze ga ik zeker kopen legaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo net zo goed als RA1. Dan hebben jullie niet alle info gelezen en filmpjes bekeken.... ik weet niet of jullie het weten maar RA2 wordt ZO ongeloofwaardig. De ALLIES hebben een DOLFIJN! ( een dolfijn , JA EEN DOLFIJN!) als unit en de Soviets een OCTOPUS!

HOEZO DEBIEL! RA1 was tenminste nog met een beetje realistisch oorlogstuig maar dit slaat echt alles.... nog erger dan Starcraft... Deze ga ik DUS ECHT NIET DOWNLOADEN of KOPEN.

YUGH! Westwood heeft een paar schroefjes loszitten ineens...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

C&C was leuk en RA1 ook, daarna werdt het snel minder (TS)

C&C en RA heb ik beide gekocht, maar TS heb ik nooit gespeeld mij te science fiction achtig, RA was wel leuk, met reallistische units

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil niet lullig doen hoor maar volgens de ra2 site van westwood zag ik in de forums dat ze in amerika het spel al hebben dus ga ik er vanuit dat hij hier binnenkort ook te downen valt en kopen duurt ff wat langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Žtie al echt in de US te krijgen en hier niet... Dat is dus gewoon DOM!!!

Ik heb hier alle WestWood RTSŽs origineel liggen op Dune2000 na. Die heb ik van iemand voor 7.50 ofzo gekocht... ISO-rip, tja, ik konŽm toen nog nergens in de winkel krijgen, eigen schuld!

Ik heb zat copieen, TLŽs etc, maar ook een hele bende origineel. Niet normaal eigenlijk als je dat allemaal op gaat tellen....

Ben gestopt met TL, wil alleen nog originelen, zo hier en daar af te wisselen door een CloneCD copy...

Laatste aankoop: Diablo II
Volgende kanshebbers: Metal Gear Solid (I was an MSX dude!) Team Fortress (zal nog wel ff duren) Halo (duurt nog langer)

Ik vind het smerig om *alleen* te CloneCDŽen... Een goed spel koop ik. UT bijvoorbeeld recht uit de vervoerkist achter de kassa, ze hadden nog niet eens tijd om Žm in de winkel te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 14:18

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ja precies, goed werk verdient het om beloond te worden! Mijn HL Generation Pack is bv origineel, ik had hem zo gebrand met serial kunnen krijgen maar ze verdienen de winst gewoon!
Oeps, WTF heeft dit nog met RA2 te maken???

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop tegenwoordig ook alle goede spellen legaal. Sommige bedrijven moet je ook voor zorgen dat ze veel geld binnen krijgen om nog meer van die fantastische spellen te kunnen maken.
Lijstje:
Westwood (alhoewel ik Nox en Tiberian Sun minder vond verdienen ze nog steeds een kans om goede spellen zoals vroeger te maken.)
Blizzard (Goude handjes die ventjes echt alle spellen zijn zo subliem :))
Squaresoft (Final Fantasy is de beste spellen reeks ooit.)
Lionhead (Hebben nog niks uitgebracht maar dat worden toch zulke goede spellen waarschijnlijk.)
Bullfrog (vroeger dan toen ze Molyneux nog hadden die spellen speel ik nu nog :))

En iedereen mag hier wat aan toe voegen maar voor red alert 2 kijk ik toch eerst de kat uit de boom want ik weet niet zeker of ie wel zo fantastisch word.
Pagina: 1