Online PC spellen bestellen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-12-2025
Hey,

Weet iemand naast www.dpluss.nl , dimensionplus.nl toevallig nog een ander goed NL postorder bedrijf voor PC spellen ? Ik zoek eigenlijk nog eentje in het buitenland (omdat bepaalde spellen er toch lang over doen om de grote plas over te komen...Grrr :( ..of ze zijn verkracht door een belachelijk slecht vertaalde handleiding).....Ik ken www.cdromshop.com wel al.

Natuurlijk hou ik me nog aanbevolen als iemand hier van zijn oude spellen afwil (mits in orginele doos en in goede staat). Ik heb er best nog wel een goede prijs voor over omdat ik ze spaar (niet echt meer speel).

Grtz Spam

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Verwijderd

er zijn meerdere goede online cd-boeren, bijv. CD-express, dat is Dynabyte, maar met lagere prijzen dan in de winkel, daar heb ik net GP3+Grand Prix Legends+Half Life Generations (HL+Opp force) besteld voor 192,50 in totaal incl rembours. Op Elcheapo.nl staat trouwens een prijsvergelijking voor spellen.
Nog wat links: www.pcmedia.nl www.mcl.nl en in de USA: www.ebworld.com

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb idd gisteravond toevallig voor het eerst online iets besteld bij www.cd-express.nl namelijk 2x IceWind Dale en 1x Halflife. Een nieuwe spel like IceWind Dale kost daar 75 piek en bij elke bestelling zit maar 1x 12,50 piek verzendkosten..
Ik vondt het iig wel goedkoop... ;)
Als het goed is krijg ik morgen alles binnen, kan ik EINDELIJK oko CS spelen... (nog nooit gedaan en dan schijn je iets te missen :))

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En vandaag HEB ik dus alles binnen.. netjes verpakt enzo.. en heerlijk snel afgeleverd..
Voor mij is cd-express.nl voor herhaling vatbaar :)