VIce III Xtreme.. GPU sink

Pagina: 1
Acties:

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb ff de search gebruikt en tot me verbazing staat er niets over deze chipset cooler:

Afbeeldingslocatie: http://www.cluboverclocker.com/reviews/heatsinks/vice3_xtreme_cu/by1a8uzp_small.jpg

full copper, 50mm Delta fan, 16CFM.
een review

hij coolt beter dan de blue-orb/

Iemand ervaring hier mee? :)

PS, waar is die cooler te koop in nederland.

Verwijderd

kun je misschien ff de volledige url aan het plaatje hangen, dus incl. extensie?
gracias

Verwijderd

Naar mijn weten is deze chipset-cooler niet te koop in Nederland, maar in Engeland wel. Een groot nadeel van deze cooler is de herrie die wordt geproduceerd. Als je de BlueOrb al luid vind, dan is de Vice III Xtreme zeker niet aan te raden :)

Bovendien kan deze cooler niet op de traditionele manier (2x push-pins) bevestigd worden op de chipset *D

Verwijderd

Ik hoor de blue ORB niet eens!?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 20:30

Epsilon

Op dinsdag 09 oktober 2001 14:19 schreef NoStra het volgende:
Ik hoor de blue ORB niet eens!?
en toch maakt die meer lawaai dan mij HD hoor. Je merkt het niet maar zet die koeler maar es af, dan merk je het echt wel dat hij weg is. Hij valt niet op maar hij maakt wel degelijk nogal wat lawaai

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
extra dB maakt niet zoveel uit, ik heb al DeltaHP's in me kast.

ik wil die sink nemen omdat ik weer een mod ga doen(op een R8500).

[verhaal]
ik had me GF3 zwaar gemod en hij kwam niet hoger dan 260mhz, met een andereG3, ook een leadtek, had ik een DeltaHP 80mm op de stock heatsink gezet. ik kon tot 255 OC'en. wat dus wil zeggen is dat een super groot heatsinks niet altijd beste keuze is. ik wil een klein sink wat goed zijn werk doet.
ik wilde eerst de BlueORB nemen, in de reviews doet ie het goed. maar wat mij opviel was de HerculesG3 met de ORB, die kaart was voor geen meter te OC'en.

dat snap ik dus niet, de ORB presteert minder dan gewoon stock coolers van zegmaar abit, of elsa.. :?

• fenris
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 18:55
weet iemand waar je deze cooler kan bestellen in Europa?

als ik het direct bestel bij millisec.com dan betaal ik $30,- shipping voor een cooler van $15,- en dat is een beetje teveel van het goede |:(

Thoriam#2885

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 20:30

Epsilon

Op zondag 27 januari 2002 15:05 schreef fenris het volgende:
weet iemand waar je deze cooler kan bestellen in Europa?

als ik het direct bestel bij millisec.com dan betaal ik $30,- shipping voor een cooler van $15,- en dat is een beetje teveel van het goede |:(
beetje laat gereageerd :)
maar waarom start je dan geen inkoopaktie ofzo. Dan kunnen meer mensen die koeler bestellen. hoe meer mensen: des te lager de verzendkosten

• fenris
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 18:55
Op zondag 27 januari 2002 15:06 schreef epsilon het volgende:

[..]

maar waarom start je dan geen inkoopaktie ofzo. Dan kunnen meer mensen die koeler bestellen. hoe meer mensen: des te lager de verzendkosten
lijkt me een goed plan :)

mochten er meerdere mensen ook geintereseerd zijn in deze cooler http://www.millisec.com/viceiiix.html laat het even weten en wellicht kunnen we een kleine inkoopactie opzetten.

Thoriam#2885

Pagina: 1