webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Databasefoutje... je topic was wel aangemaakt in de topictabel, maar je 'startpost' werd niet in de poststabel gezet, dan is een topic 'brak'. Die heb ik de database uitgeschoptOp dinsdag 09 oktober 2001 12:07 schreef Jazzper het volgende:
[Hmm waarom pakte hij net niet..?]
Over je vraag: Bootmagic kan dat in principe best, maar hou er rekening mee dat de Personal Edition van BeOS op een FAT partitie wordt geinstalleerd (en officieel kan ie niet anders), als je dat niet wilt, moet je de professional version kopen
Anyways, als je het op een aparte (dedicated BeOS) partitie hebt, kan je dat gewoon opgeven in Bootmagic, zie je vanzelf. Als je BeOS (wat ik denk) bij Windows in hebt, wordt het lastiger.
Nou heb ik wel verhalen gehoord van mensen die BeOS Personal Edition toch 'native' op een aparte partitie hebben gekregen, maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet. Maar wie zoekt, zal vinden. Succes ermee
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
volgens mij kun je van uit beos5 Personal edition beos ook op een eigen beos partitie zetten. Dat kun je doen door de installer te openen uit het ??configuratiescherm(of hoe dat ook heet in beos[preferences]??)