Waarschijnlijk heb jij de Schotse versie geinstalleerd.
Uhmmmm?? 
Maar ff serieus.....quake2 heb ik gewoon laten staan, dus ook niets meegedaan verder......
Zou het iets met tourney te maken kunnen hebben??
Maar ff serieus.....quake2 heb ik gewoon laten staan, dus ook niets meegedaan verder......
Zou het iets met tourney te maken kunnen hebben??
die ruitjes zijn modellen (.md2) die quake niet kan vinden. Ergens is er dus iets verkeerd gegaan op je HD..
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
'k weet wat je bedoelt... ik heb/had het in Quake2 Single Player met die "rocket bitches" models... alleen maar vage witte 3D-ruiten... Het lijkt wel alsof Quake2 gewoon langzaam aftakelt naarmate het ouder wordt...
(is nu opeens weer goed trouwens nu ik win2k er bij heb geinstalleerd (niet dat ik het in win2k aan de praat krijg, maar in w98 wel), dus die models waren er altijd wel...)
Freak_NL
Ik zal strax thuis een sproberen die laatste patch erover heen te gooien (3.20) klijken of ie het weer rechtzet....
O
ja, het valt me op dat het ongeveer precies op hetzelfde moment/periode gebeurt. Want op het werk heb ik dezelfde versie (kopie van hdd met quake2 van thuis) en daar doet ie dus ook precies hetzelfde.....
O
ja, het valt me op dat het ongeveer precies op hetzelfde moment/periode gebeurt. Want op het werk heb ik dezelfde versie (kopie van hdd met quake2 van thuis) en daar doet ie dus ook precies hetzelfde.....
Opgelost......
Op een of andre manier kon ik de skins (ook als pcx via paint) niet meer benaderen, kweet ook niet, gewoon helemaal fucked up...
Dus alle skins verwijderd, daarna patch 3.20 erover heen en klaar alles werkt weer!
Op een of andre manier kon ik de skins (ook als pcx via paint) niet meer benaderen, kweet ook niet, gewoon helemaal fucked up...
Dus alle skins verwijderd, daarna patch 3.20 erover heen en klaar alles werkt weer!
Pagina: 1