GoT draait vlot vandaag

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En dat mag best wel eens gezegd worden!

Is er iets veranderd/verbeterd vandaag?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ja, t draait heerlijk, al 10x 404 error gehad en al 5x opnieuw moeten inloggen :(

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Nu draait het lekker. Alleen 's middag om een uurtje of 18:00 is het weer slecht :(

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Onhandelbaar. Ik denk dat ik maar ergens anders heen surf.

©1998-2001 GoT
powered by topix v1.3.0b - android dynamic sites

43.5564 sec. :r

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja ik vind het ook echt shit.
Maarja, een gegeven paard niet in de bek kijken enzo....

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hier niet doet het zeer goed (ik zeg nioet dat het nog nooit beter is geweest maar toch)

en met icons(??????)

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Nou hier is ie traag en heeft rare kuren.

Verwijderd

hier issie gewoon :r :+

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

©1998-2001 GoT

0.0702 sec.

mja :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Hier met vlagen snel
©1998-2001 GoT

0.0651 sec.
Maar soms ook tergend traag... en dan een time-out.

Verwijderd

Na BC3 heeft hiet hier een tijd lang gewoon lekker gedraaid maar sinds de problemen met de server (loads die skyhigh vliegen) is het hier gewoon janken met de pet op.

Kan er niet teruggeschakeld worden naar een oudere versie van topix?

Verwijderd

*zwaar janken* ik kopieer m'n reply's tegenwordig eerst naar notepad voor ik op verstuur klik omdat ik toch wel weer een of andere ranzige timeout krijgt. Ja we mogen niet klagen want got wordt gratis aan ons ter beschikking gesteld bla bla bla , maar er is op got een redelijke groep mensen die alleen maar problemen van anderen op lossen zonder zelf ooit 1x iets te vragen, als die er de balen van krijgen (en dat krijgen ze ondertussen zeker weten) en vertrekken ben je nergens meer met je gratis got, dus mensen DOE ER WAT AAN!!! (goed als die "expers" pleite zijn er geen redelijke antwoorden meer gepost worden, worden en vast ook wel minder vragen gesteld waardoor de load weer verminderd wordt maar das niet het scenario wat we graag zien hier denk ik :) )

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 09 oktober 2001 17:22 schreef hezik het volgende:
Na BC3 heeft hiet hier een tijd lang gewoon lekker gedraaid maar sinds de problemen met de server (loads die skyhigh vliegen) is het hier gewoon janken met de pet op.

Kan er niet teruggeschakeld worden naar een oudere versie van topix?
Nee, dat was ook mijn eerste ingeveing, maar er schijnt met de 1.2.9z >> 1.3a een zwaar ingrijpende wijziging geweest te zijn in wat interne dingen, die niet zomaar omgezet kunnen worden :'(.

Ik wil best wat extra spaties tikken om smilies te laten werken, in ruil voor een werkend GoT ;). Maar dat zit er niet in. :).
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:27 schreef Yarvieh het volgende:
*zwaar janken* ik kopieer m'n reply's tegenwordig eerst naar notepad voor ik op verstuur klik omdat ik toch wel weer een of andere ranzige timeout krijgt.
Ik ken dat :'(
Ja we mogen niet klagen want got wordt gratis aan ons ter beschikking gesteld bla bla bla , maar er is op got een redelijke groep mensen die alleen maar problemen van anderen op lossen zonder zelf ooit 1x iets te vragen, als die er de balen van krijgen (en dat krijgen ze ondertussen zeker weten) en vertrekken ben je nergens meer met je gratis got, dus mensen DOE ER WAT AAN!!! (goed als die "expers" pleite zijn er geen redelijke antwoorden meer gepost worden, worden en vast ook wel minder vragen gesteld waardoor de load weer verminderd wordt maar das niet het scenario wat we graag zien hier denk ik :) )
Ach, de time outs komen juist mede door de grote populairiteit... De groei aan pageviews is zo onstuimig volgens mij...

En er wordt zeer zeker wat aan gedaan hoor :).

Lees: [topic=287288/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:36 schreef JvS het volgende:
Ach, de time outs komen juist mede door de grote populairiteit... De groei aan pageviews is zo onstuimig volgens mij...
Mwoah.
Afbeeldingslocatie: http://onno.dhs.org/~onno/forum1.png
Afbeeldingslocatie: http://onno.dhs.org/~onno/forum2.png
Afbeeldingslocatie: http://onno.dhs.org/~onno/forum3.png
Afbeeldingslocatie: http://onno.dhs.org/~onno/forum4.png

Groei?

[edit: en waarom werkt zelfs de img-tag van dat prutforum niet goed.. & wordt & |:(]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

GoT is nu dus erg traag :(

Money for nothin' and your chicks for free

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID