Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
©1998-2001 GoT
powered by topix v1.3.0b - android dynamic sites
43.5564 sec.
Maarja, een gegeven paard niet in de bek kijken enzo....
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
en met icons(??????)
0.0702 sec.
mja
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar soms ook tergend traag... en dan een time-out.©1998-2001 GoT
0.0651 sec.
Verwijderd
Kan er niet teruggeschakeld worden naar een oudere versie van topix?
Verwijderd
Nee, dat was ook mijn eerste ingeveing, maar er schijnt met de 1.2.9z >> 1.3a een zwaar ingrijpende wijziging geweest te zijn in wat interne dingen, die niet zomaar omgezet kunnen wordenOp dinsdag 09 oktober 2001 17:22 schreef hezik het volgende:
Na BC3 heeft hiet hier een tijd lang gewoon lekker gedraaid maar sinds de problemen met de server (loads die skyhigh vliegen) is het hier gewoon janken met de pet op.
Kan er niet teruggeschakeld worden naar een oudere versie van topix?
Ik wil best wat extra spaties tikken om smilies te laten werken, in ruil voor een werkend GoT
Ik ken datOp dinsdag 09 oktober 2001 17:27 schreef Yarvieh het volgende:
*zwaar janken* ik kopieer m'n reply's tegenwordig eerst naar notepad voor ik op verstuur klik omdat ik toch wel weer een of andere ranzige timeout krijgt.
Ach, de time outs komen juist mede door de grote populairiteit... De groei aan pageviews is zo onstuimig volgens mij...Ja we mogen niet klagen want got wordt gratis aan ons ter beschikking gesteld bla bla bla , maar er is op got een redelijke groep mensen die alleen maar problemen van anderen op lossen zonder zelf ooit 1x iets te vragen, als die er de balen van krijgen (en dat krijgen ze ondertussen zeker weten) en vertrekken ben je nergens meer met je gratis got, dus mensen DOE ER WAT AAN!!! (goed als die "expers" pleite zijn er geen redelijke antwoorden meer gepost worden, worden en vast ook wel minder vragen gesteld waardoor de load weer verminderd wordt maar das niet het scenario wat we graag zien hier denk ik)
En er wordt zeer zeker wat aan gedaan hoor
Lees: [topic=287288/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mwoah.Op dinsdag 09 oktober 2001 17:36 schreef JvS het volgende:
Ach, de time outs komen juist mede door de grote populairiteit... De groei aan pageviews is zo onstuimig volgens mij...

Groei?
[edit: en waarom werkt zelfs de img-tag van dat prutforum niet goed.. & wordt & |:(]
Money for nothin' and your chicks for free