Catch a smile out there!
Verwijderd
Een Dell latitude misschien??Op dinsdag 09 oktober 2001 11:48 schreef Haemorrhage het volgende:
ik heb alleen de volgende info:
- Dell latitude
- Pentium 2 (snelheid onbekend)
- 32 mb ram
- 3.2 GB HD
iemand een idee welk type het kan zijn (foto zou leuk zijn)
maar welk subtype kan het zijn
Catch a smile out there!
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Catch a smile out there!
Verwijderd
zijn subtype's doe es ff een fototje erbij?
Meh ...
trouwens het ding heeft een externe cdrom op de paralelle poort
Catch a smile out there!

maar dan anders
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
Dell Latitude CPIOp dinsdag 09 oktober 2001 11:53 schreef Haemorrhage het volgende:
JA DAT WEET IK OOK WEL
maar welk subtype kan het zijn
P2-266/366 etc.
Code van de laptop bij Dell = ZKK90
Iig bij mij
Suc6
La dolce vita - non farmi ridere
Ik denk niet dat de cd-rom extern word aangesloten. Maar de floppydrive. Ik heb al heel wat dell laptops in mijn handen gehad, maar nog nooit ergens een mogelijkheid om de cd-rom extern aan te sluiten op de paralelle poort.Op dinsdag 09 oktober 2001 11:56 schreef Haemorrhage het volgende:
weet jij ook WAAR op dell.com
trouwens het ding heeft een externe cdrom op de paralelle poort
This mail was made from 100% recycled electrons!
Catch a smile out there!
Catch a smile out there!
Verwijderd
CPi-D266 = p2-266 met EDO(D) mem
CPi-A366 = p2-366 met sdram(A) mem
Er staat op de pc een assettag 5 cijfer/nummer combinatie.. Deze even vragen.. deze kan je op www.dell.com invullen (wel de europese site kiezen want in America hebben ze andere tags) Tag invullen dan zie je je Laptop configuratie met plaatje..Op dinsdag 09 oktober 2001 11:48 schreef Haemorrhage het volgende:
ik heb alleen de volgende info:
- Dell latitude
- Pentium 2 (snelheid onbekend)
- 32 mb ram
- 3.2 GB HD
iemand een idee welk type het kan zijn (foto zou leuk zijn)
Verwijderd
Ehhh , niet dus , alleen de fdd kan via een apart kabeltje aangesloten op de lpt poort . De cd werkt daar echt niet op . Cpu snelheid heb je vanaf 233 t/m 400 (450 mischien ook nog wel ) in de CPi serie .Op dinsdag 09 oktober 2001 12:01 schreef Haemorrhage het volgende:
Deze wel blijkbaar...
Catch a smile out there!
Verwijderd
Verwijderd
een cdrom kan wel degelijk aangesloten worden op een LPT poort!!!Op dinsdag 09 oktober 2001 12:12 schreef Hunger het volgende:
[..]
Ehhh , niet dus , alleen de fdd kan via een apart kabeltje aangesloten op de lpt poort . De cd werkt daar echt niet op . Cpu snelheid heb je vanaf 233 t/m 400 (450 mischien ook nog wel ) in de CPi serie .
Mits je de aangepaste bekabeling daarvoor hebt.Op dinsdag 09 oktober 2001 12:18 schreef mvdheuvel het volgende:
een cdrom kan wel degelijk aangesloten worden op een LPT poort!!!
Standaard worden de Delletjes geleverd met een FDD kabel:

Die sluit je aan op de ParPort.

De aansluiting van de FDD-kabel zelf is niet geschikt voor een CDrom (wordt gezien als FDDrive), maar die zijn wel te krijgen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Zeg ook niet dat het niet kan , maar niet bij dit type . Althans als de originele dell cd speler word meegeleverd .Op dinsdag 09 oktober 2001 12:18 schreef mvdheuvel het volgende:
[..]
een cdrom kan wel degelijk aangesloten worden op een LPT poort!!!
Kijk als er een externe cd rom (freecom or whatever ) word meegeleverd is het een ander verhaal .
Originele dell cd spelers werken met het standaard echt niet via de lpt poort.
Er zijn wel kabels te krijgen om de dell cd speler extern aan te sluiten , maar die ik gezien heb werken allemaal via een pcmcia scsi kaart .
Ik dacht dat een par. poort maximaal iets van 115 kb/sec aan kon. En aangezien 1x 150 kb is, en ik je kan vertellen dan ik zelfs 16x CD-rom-speler al te langzaam vind!
Of heb ik ongelijk?
Edit: LPT
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!