Probleem Aopen CRW-9420

Pagina: 1
Acties:

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 08:55
Hallo,
ik heb net een brandertje van iemand over genomen alleen krijg ik dat ding niet aan de praat. Cd's lezen gaat hem goed af maar zodra ik een cd'tje wil branden gaat het fout.
Het bufferniveau zakt dan opeens en krijg ik een foutmelding. Ik heb het geprobobeerd met Nero en CDClone. DMA aan en uit geschakeld.

Nog niks aan de Master/slave en IDE verhoudingen gedaan maar het staat nu zo:

IDE 1 Master: Maxtor Diamondmax +60 20 gig 7200 RPM
IDE 2 Master: Asus DVD 8x 40x
IDE 2 Slave: Aopen CRW9420

Mijn dank grenst aan hondsdolheid.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op dinsdag 09 oktober 2001 11:40 schreef TheJackal het volgende:
Hallo,
ik heb net een brandertje van iemand over genomen alleen krijg ik dat ding niet aan de praat. Cd's lezen gaat hem goed af maar zodra ik een cd'tje wil branden gaat het fout.
Het bufferniveau zakt dan opeens en krijg ik een foutmelding. Ik heb het geprobobeerd met Nero en CDClone. DMA aan en uit geschakeld.

Nog niks aan de Master/slave en IDE verhoudingen gedaan maar het staat nu zo:

IDE 1 Master: Maxtor Diamondmax +60 20 gig 7200 RPM
IDE 2 Master: Asus DVD 8x 40x
IDE 2 Slave: Aopen CRW9420

Mijn dank grenst aan hondsdolheid.
probeer eens een schoonmaak cd erin te doen want dat had ik ook met me aopen brander

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 08:55
Ik heb ff zitten rommelen met IDE kanalen en ik heb Adaptec erop gezet en die doet het wat beter. Ik kan kleine files zoals een aantal mp3's branden, groter heb ik nog niet geprobeerd. Wat is een schoonmaak cd :?
Ik gebruik gewoon een cd rechtstreeks van een nieuw doosje. Dus dat kut irritante plastiekje eraf halen en dan meteen in de writer.