Iemand doet hier behoorlijk z'n best alle reacties in Trollen te veranderen.
Hmm, iemand die het modereren zat is.
Kan iemand (like an T.net Adje) deze persoon uit zijn lijden verlossen (het kunen modereren)..
Ik heb er een paar rechtgetrokken.
Ook heb ik er een paar NOG lager gezet (die eigenlijk qua score goed stonden), zodat er meer positieve waarderingen uitgedeeld kunnen worden, en de Tag misschien veranderd
Kan iemand (like an T.net Adje) deze persoon uit zijn lijden verlossen (het kunen modereren)..
Ik heb er een paar rechtgetrokken.
Ook heb ik er een paar NOG lager gezet (die eigenlijk qua score goed stonden), zodat er meer positieve waarderingen uitgedeeld kunnen worden, en de Tag misschien veranderd
dankuwel 
* GiLeX is onderweg
sommige scores zijn mischien goed maar de tag (troll) niet en daar is is helaas niet veel aan te veranderen, ik zal kijken of ik er al wat kan veranderen
* GiLeX is onderweg
sommige scores zijn mischien goed maar de tag (troll) niet en daar is is helaas niet veel aan te veranderen, ik zal kijken of ik er al wat kan veranderen
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Zal /me me er dan ook maar es mee gaan bezighouden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Been there, done that...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
/me heeft er dan ook nog maar een paar puntjes tegenaan gegooid 
Het staat nog steeds niet helemaal goed trouwens...
Het staat nog steeds niet helemaal goed trouwens...
Ik vrees dat de meeste T.net Adjes niet dat soort rechten/mogelijkheden hebben. Die kunnen alleen reakties modereren en editen tot ze een ons wegen.Op dinsdag 09 oktober 2001 11:40 schreef Jaymz het volgende:
Hmm, iemand die het modereren zat is.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1