achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Flickr PSN ID= cheironnl
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Kun je voor die dingen die jij aan wil sluiten niet beter de parallelle poort gebruiken. Die is veel simpeler aan te sturen, en hoef je ook niet zo moeilijk te doen.
[removed]
heb je hier iets meer specs van??Op dinsdag 09 oktober 2001 12:12 schreef redwing het volgende:
Wil je het simpel houden kun je het beste een PCI-bridge erop zetten.
of een site waar meer te lezen is over dit onderwerp?
bvd
In de elektuur van een tijdje terug stond een PCI experimenteerprint met pci bridge iddOp dinsdag 09 oktober 2001 23:25 schreef white_panther het volgende:
[..]
heb je hier iets meer specs van??
of een site waar meer te lezen is over dit onderwerp?
bvd
k zal es kijken of ik dat artikel nog kan vinden
weet je misschien uit welk jaargang ongeveer, dan kan ik ook ff zoeken op school.
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Verwijderd
zal je net zien, kan ik het niet vinden. Ik had ze ergens van een ibm site geplukt dacht ik, misschien kan e zelf effe zoeken,
ik heb ze alleen op hardcopy en ik heb geen zin heel m'n kamer overhoop te gooien
Verwijderd
en je moet een proggie hebben dat de kaart kan aansturen/uitlezen
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Het probleem is alleen dat het vrij ingewikkeld is om de kaarten NETJES aan te sturen onder windows.
Tegenwoordig moet je niet meer direct naar de adressen schrijven, maar is eht netter om met drivers te werken. De tools/licenties die je nodig hebt om drivers te maken (bijvoorbeeld DriverX 4) zijn niet goedkoop....
Het is eenvoudiger om een apparaathe te maken dat je aansluit op de parallelle of seriele poort. Als je de aansluiting op je moederbord pakt kun je het apparaat netjes intern wegwerken.
wow, dat wordt een prijzig grapje... Ik ging 10 blauwe ledjes halen voor m'n casemod dat koste al f 70,- ...... suc6Op dinsdag 09 oktober 2001 11:36 schreef white_panther het volgende:
ik weet eigelijk ook niet presiec wat ik er mee wil gaan doen, maar ik denk aan het aansturen van de fans en misschien wel een paar leds (stuk of 50 voor de sier), een paar temp. sensoren en natuurlijk een lcd schermpje
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)