disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Ik geloof je op je woord.disjfa: Had ik net een super stoere site gemaakt in asp, ...
Nou de conclusie:Alles een beetje rond gegooid op het scherm, hoor ik van een vriend van me dat hij hem niet begrijpt, en dat was in netschaap. Ik kijken en alles was verpest.
Welke versie van Netscape was dat? Wat was je HTML/CSS?Kut netschaap houdt zich niet aan de laatste css, ahrg, alles verpest, helemaal opnieuw maken voor kut netschaap.
Tsja...valign: top; hoe doe je dat in netschaap?
* Willem is just curious ...Op dinsdag 09 oktober 2001 10:57 schreef disjfa het volgende:
hat ik net een super stoere site gemaakt in asp, alles een beetje rond gegooit op het scherm, hoor ik van een vriend van me dat hij hem niet begrijpt, en dat was in netschaap.
ik kijken en alles was verpest. kut netschaap houdt zich niet aan de laatste css, ahrg, alles verpest, helemaal opnieuw maken voor kut netschaap.
ow, een vraagje eigenlijk.
valign: top;
hoe doe je dat in netschaap
Ben jij webdesigner/webdevelopper ?
Verwijderd
Netscape is minder tollerant, that's it.Op dinsdag 09 oktober 2001 11:46 schreef lombdude het volgende:
ik vind het niet erg ok als IE een monopoly heeft qua browsers, maar netscape kan echt niet meer! we kunnen verdorie mensen op de maan krijgen en dan nog zo'n K*T browser produceren....foei!overigens, zou netscape niet stoppen met het verder ontwikkelen van hun browser?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Want?lombdude: Ik vind het niet erg ok als IE een monopoly heeft qua browsers, maar netscape kan echt niet meer!
Wat is er allemaal mis met de laatste Netscape?we kunnen verdorie mensen op de maan krijgen en dan nog zo'n K*T browser produceren....foei!
Nee.Zou netscape niet stoppen met het verder ontwikkelen van hun browser?
Verwijderd
Verwijderd
A: M$ happy happy joy joy
B: We zijn van dat: F*CK dat werkt niet in NS gedoe af
C: Nu kan ook de melkboer zich dan webdesigner noemen!
Tja je zult toch echt dingen ander moeten doen voor NS dan IE, IE accepteert nou eenmaal grootste bagger code die je schrijft
Iedere moron met een computer en HTML voor dummies noemt zich nu ook al webdesigner, dus what's the difference.C: Nu kan ook de melkboer zich dan webdesigner noemen!
Gelukkig komt er bij webdesign meer kijken dan alleen (crappy) code kloppen. Maar da's natuurlijk ook maar een open deur.
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
als je een mac hebt heb je netschaap 6
en als je windows hebt, dan heb je ie
[of opera (waar css bijna goed werkt)
of netschaap (als je html 3 gek bent)]
dat was het weer voor de mooie conclusie.
klaar
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Zo krijg je ruzie met ArienOp dinsdag 09 oktober 2001 12:38 schreef disjfa het volgende:
om een grote conclusie klein te maken:
en als je windows hebt, dan heb je ie
[of opera (waar css bijna goed werkt)
of netschaap (als je html 3 gek bent)]
dat was het weer voor de mooie conclusie.
klaar
Of zoals bij ons op school, een iMac met IE5.Op dinsdag 09 oktober 2001 12:38 schreef disjfa het volgende:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
-Mozilla
-IE 5
-NS 4.78
Waarvan de eerste 2 mijn voorkeur hebben.
Als je daarin correcte HTML, correcte JS en correcte CSS schrijft, krijg je gewoon goeie sites. Alleen NS 4.x is nog probleempje, maar daar let ik ook al niet eens meer op.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dat is dus echt zo hypocriet als de klote.Op dinsdag 09 oktober 2001 12:31 schreef dennisdotcom het volgende:
Hier gaan vast mensen op in (die het er niet mee eens zijn), maar Netscape 4 controleer ik niet eens meer, 6 uiteraard wel
NS 6 == IE 6 (+/-)
Dus als je dan ècht de webdesignert wilt uithangen doe het dan wèl met NS 4.x
In NS 4 kan bijna niks nog (qua css bijvoorbeeld)Op dinsdag 09 oktober 2001 16:05 schreef willem169 het volgende:
Dat is dus echt zo hypocriet als de klote.
NS 6 == IE 6 (+/-)
Dus als je dan ècht de webdesignert wilt uithangen doe het dan wèl met NS 4.x
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:05 schreef willem169 het volgende:
Dat is dus echt zo hypocriet als de klote.
NS 6 == IE 6 (+/-)
1
| <a href="#" style="width:100px; height:30px; background-color=#f0f0ff; text-align:center; vertical-align:middle;">melp</a> |
zoek de verschillen
Vind ik overdreven (aan het worden).Dus als je dan ècht de webdesignert wilt uithangen doe het dan wèl met NS 4.x
Werking is wat anders. Het moet wel werken in NS4. Niet minder informatie ter beschikking stellen aan mensen met oudere browsers, maar qua design en layout wordt het zo langzamerhand wel een beetje teveel van het goede...
+ sommige klanten hechten er geen waarde aan. nou, best dan.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.
![]()