Toon posts:

Vage fout in Max Payne ,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb de volgende systeem specificatie:

Amd Athlon 1333@1500
512MB
Leadtek Geforce 3
30Gb 7200

Als ik onder Win Xp Professional English ,Max payne speel met de volgende instellingen:

1600*1200 32 Bit Antstrophic :? Filtering

Hij loopt gewoon snel en zonder haperingen maar......als ie in grote ruimtes komt(waarie ook gewoon goed loopt) besluit win xp en max payne mij een melding te geven dat mijn vertex buffer van mijn geforce 3 out of memory is en vliegt ie terug naar windows ,hij gaat niet langzaam dus heb ik geen zin om bijv mijn reso te verlagen,

hoe kan ik er toch voor zorgen dat windows deze melding niet geeft??

Verwijderd

Gewoon niet zo eigenwijs zijn en de resolutie verlagen ;)
En anders proberen om nieuwe drivers te installeren (als je die al niet hebt).
Ander Max Payne opnieuw installeren :?

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

bij mij loopt ie gewoon vast in level 1-2 (riool) met mijn win2k p3-750 en 1 gieg ram..
rara :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

zotezien heeft iemand hier een nieuwe pc van zen pappie gekregen :r en wil hij graag de wereld laten weten hoe erg hij nu wel niet de man is

waarom anders hdd ruimte showen :? |:(

Verwijderd

Waarom zou hij HDD ruimte niet showen??? Misschien dacht hij wel dat het nodig was (:?)
Anyways, het gaat om het probleem, en niet om waar dat gastje zijn PC vandaan heeft, toch :)

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 13:17 schreef Vyvre het volgende:
zotezien heeft iemand hier een nieuwe pc van zen pappie gekregen :r en wil hij graag de wereld laten weten hoe erg hij nu wel niet de man is

Sjonge jonge doe eens niet zo f**king triest man. Die jongen wil gewoon graag max payne spelen zoals dat op het systeem dat hij gebruik zou moeten kunnen. Als dat niet lukt wil hij hulp van ons, hoe hij aan dat systeem komt is gewoon bijzaak. Misschien dacht hij wel dat de HD ruimte belangrijk was vanwege de swap file omdat ie gewoon n00b is ofzo, wie weet.

Verwijderd

Hmm... probeer es gewoon de resolutie wat lager te zetten... Ziet er alsnog prima uit hoor ;)

Of ligt het aan Windows XP?

edit:
Grammaticale incorrectheden :)

Verwijderd

Doe niet zo triest, Hij heeft gewoon een 30 gieg schijfje. Teneerste kan het belangrijk zijn voor troubleshooten en is het helemaal niet interessant die 30 gieg, dat is zo ong de standaard nu.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:54 schreef Shaggy16 het volgende:
Hoi ik heb de volgende systeem specificatie:

Amd Athlon 1333@1500
512MB
Leadtek Geforce 3
30Gb 7200

Als ik onder Win Xp Professional English ,Max payne speel met de volgende instellingen:

1600*1200 32 Bit Antstrophic :? Filtering

Hij loopt gewoon snel en zonder haperingen maar......als ie in grote ruimtes komt(waarie ook gewoon goed loopt) besluit win xp en max payne mij een melding te geven dat mijn vertex buffer van mijn geforce 3 out of memory is en vliegt ie terug naar windows ,hij gaat niet langzaam dus heb ik geen zin om bijv mijn reso te verlagen,

hoe kan ik er toch voor zorgen dat windows deze melding niet geeft??
ik ben toch ook al blij alsie in de 640*480 met alles laag halfsoepel loopt ?? :P :) >:)

Verwijderd

Topicstarter

ten eerste heb ik die pc helemaal zelf gekocht en is geen een onderdeel gekocht door mijn pappie , heb zelfs mijn hele zomdervakantie(=8wken) vlees ingepakt :( ,loop nu kranten :( en werk in een winkel als ik vrij van school ben >:) (Dat dus voor mijn pc)

En het is al helemaal niet mijn bedoeling om mijn pc hier te patsen ofzoeits,want dat boeit mij en de gemiddelde Tweakers toch niks.

Ten tweede heb ik die hd erbij gezet om dat het misschien handig kon zijn om de fout te zoeken,en 30 gig is eigenlijk helemaal niet veel,eerder weinig.

Ten derde ,waarom zit je te zeiken als je het niet zeker weet of ik die pc gekregen heb of zelf gekocht heb ,meneer voor-oordeel. >:)

Verwijderd

Zet anders die 'gekke naam' filter eens uit. Deze zorg ervoor dat elk beeld (frame) meerdere keren berekend wordt. Je merkt hier weinig van maar is wel veel beter voor de performantie. Ik zit trouwens ook vast in Max Payne, maar dat is omdat ik gewoon niet weet waar ik naatoe moet :P

Verwijderd

sorry hoor, maar zelfs ik loop al achter met me 40 gig schijfje :)

Verwijderd

Een paar dingen:

1 sinds wanneer is een resolutie van 1600*1200 nodig?
Je kan ook prima op 1200*1024 spiele, NIET AANSTELLEN

2 Het boeit mij weinig of iemand een 30/40/600 gig HDD met 1/5400/2395856928 RPMŽz (daarmee wil ik zeggen dat het er wel bij mag staan)

3 Geforce 3, ja ik ben jaloers met mijn Duron 700@900@45°, 256mb PC133 (noname!), MSI 6330, Hercules KYRO II 64mb TVOUT,
20gig 5400RPM 3,5" HDD, 40x CDROM (in PIO4) en GEEN 3,5" floppy :)

OK?
edit:

Zet je mamaplank en drivers er ook bij!! :)
Via 4in1 4.nogwat, 8.2341 (ofzo) Kryo drvers blabla

[edit2]
ja ik ben jaloers met mijn Duron 700@900@45°,.....
MAAR WEL TROTS!
[/edit2]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Sorry maar het kan wel bijdragen aan het spel als je een langzame HD heb .. ga en max panye spelen met een 33 RPM HD :( denk niet dat hij echt wil hoor ..

IK zit hier zelf ook met een maxtor 30 gig hd.

en bij mij loop hij ook zeer lekker max payne hoor ..
Zelfs in de hoge RES.

enals ik hebm bij iemand anders speel die nog met een oude HD zit kan ik wel dia s kijken want dat loop dus voor geen meter ..

Dus HD info is wel belangrijk hier ..

En wat is het nou nog aan geld een 30 GIG hd .. 300 GLD ( als je goed zoekt )
nou dat is ook zeker 1 week werken als schoolgaander dus hoef je niet zo optescheppen over je HD hoor ..

Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn geweest ..

PS ik werk zelf ook 30 uur in de week .

en op vrijdag vrij om gewoon lekker bezig tezijn met mijn PC en de rest ...

Maar mag het ik werk er hard voor ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1