Toon posts:

waarde van textfield naar andere html ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de waarde van een textfield mee te nemen naar een andere html pagina (die opgeroepen wordt door een button) zonder een submit ?

situatie:

Ik wil aan de hand van keywords die ingegeven worden in een textfield, gerelateerde artikelen opzoeken en deze laten weergegeven in een andere HTML pagina.
Daarna worden deze artikelen geselecteerd en die moeten dan weer worden teruggegeven naar de oorspronkelijke pagina.

Als het niet kan met verschillende HTML pagina's, is het dan wel mogelijk met diverse layers ?

Verwijderd

runningman: Is het mogelijk om de waarde van een textfield mee te nemen naar een andere html pagina (die opgeroepen wordt door een button) zonder een submit?
Hoe wil je die andere pagina opvragen zonder een submit? :?
Ik wil aan de hand van keywords die ingegeven worden in een textfield, gerelateerde artikelen opzoeken en deze laten weergegeven in een andere HTML pagina. Daarna worden deze artikelen geselecteerd en die moeten dan weer worden teruggegeven naar de oorspronkelijke pagina.
Dat kan met layers wel.

Verwijderd

submit kan ook informatie doorpasen aan een volgende document dat is geen probleem alleen krijg je dan dit.

bv

document1.html (met je invoervelden en sumbitbutton)
document2.html?text=test&bla=test&etc=etc

die kan je weer in je velden plaasen door een JS scriptje te maken... als ik het goed heb.