Exterazzo: ik ben geen beta tester van UT ik krijg alleen steeds te horen met welke versie ze nu bezig zijn.
Angel-Eyes: wij spelen niet in leagues. De enige twee active clan leden op dit moment (Rienzilla en ik) zijn bezig met een zooi andere UT dingen. Rienzilla heeft net de TDS ReServe open gegooid, je kan nu TDS servers huren voor steeds een uur (we hebben 2 huurbare servers op dit moment). Er wordt nog aan dat programma gewerkt. En ik werk ook nog aan een zooi dingen: UT Watcher, UT CompreZ,
TDS UT Servers homepage, TDS ReServe, onze UT servers adminnen, mensen helpen met UT servers onder linux. Verder werken Rienzilla en ik ook nog een beetje aan Strike Force mee. hoe dan ook we zijn veel met UT bezig, maar we spelen niet veel UT. Als we spelen doen we dat op onze eigen servers. Laatst hebben we zelfs nog een clan war gewonnen (4x4, ons team bevatte 4 spelers die de laatste 1,5 maand niet tot zeer weinig gespeeld hadden en 2 mensen moest het doen met een zeer matige software rendering (video kaart kapot

)), de andere clan heeft zich overgegeven (terwijl we bijna gelijk opgingen (zij stonden een beetje voor

))