Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT patch 4.22

Pagina: 1
Acties:

• broes willems
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik zag vanuit een ooghoek dat er een UT patch 4.22 is.
Als ik deze installeer kan ik dan nog met de 4.20 servers meespelen???

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Ik denk dat jij je ooghoeken moet na kijken, want patch 422 is afgekeurd en ze zijn nu bezig 423 te testen.
En over het algemeen zijn de nieuwe UT versies 400 netwerk compatible. Dat houd in dat ke met een ut 4xx nog op een 400 server kan spelen...

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Nog 2 vraagies van mij:
- Waarom is patch 422 niet goed bevonden
- Wanneer komt dan 423 uit?

Audentia

• broes willems
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
he el muerte,

thanks for your reply.
Moet wel nog flink oefenen voordat ik jou weerstand kan bieden in de game der games. Ik beet onlangs flink in de dust tegen joe!

Dat TDS is dat je clan?
Qu'est ce que ca veut dire? oftewel wat wil dat zeggen?

Verwijderd

The Drunk Snipers.

Kom trouwens niet veel leden van TDS tegen. Spellen jullie niet in de BarrysWorld League zoals Foser met zijn WOS?

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Exterazzo: ik ben geen beta tester van UT ik krijg alleen steeds te horen met welke versie ze nu bezig zijn.

Angel-Eyes: wij spelen niet in leagues. De enige twee active clan leden op dit moment (Rienzilla en ik) zijn bezig met een zooi andere UT dingen. Rienzilla heeft net de TDS ReServe open gegooid, je kan nu TDS servers huren voor steeds een uur (we hebben 2 huurbare servers op dit moment). Er wordt nog aan dat programma gewerkt. En ik werk ook nog aan een zooi dingen: UT Watcher, UT CompreZ, TDS UT Servers homepage, TDS ReServe, onze UT servers adminnen, mensen helpen met UT servers onder linux. Verder werken Rienzilla en ik ook nog een beetje aan Strike Force mee. hoe dan ook we zijn veel met UT bezig, maar we spelen niet veel UT. Als we spelen doen we dat op onze eigen servers. Laatst hebben we zelfs nog een clan war gewonnen (4x4, ons team bevatte 4 spelers die de laatste 1,5 maand niet tot zeer weinig gespeeld hadden en 2 mensen moest het doen met een zeer matige software rendering (video kaart kapot :()), de andere clan heeft zich overgegeven (terwijl we bijna gelijk opgingen (zij stonden een beetje voor :P))
Pagina: 1