I'm not as think as you stoned I am
Ik heb dat blokje nog nergens gezien.. Is wel een mooi ding. Als je hem nergens kunt vinden, is het dan niet verstandiger om met een aantal mensen van die blokjes te kopen. Dan kun je van die $32 toch iets afhalen
Is ie nou van twee verschillende materialen? Koper en ?Aluminium?, dan gaat het toch reageren met elkaar? Ik dacht nl dat je altijd voor je waterkoeling dezelfde soort metalen moest gebruiken!
|Specs|
hier wel...pics werken niet... ook niet als je de url copy/paste...
wel zeer ver waterblokkie trouwens, hoe werkt dat trouwens precies met die lade? En twee metalen ja, is dat niet slecht. Zijn er al resultaten van bekend?
En vooral: wat kost ie?
Tip: begin een inkoopactie!!
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
hij kost $39 dus als er genoeg mensen zijn die hem ook willen hebben, kan het idd misschien interessant zijn 
ik wacht nog wel ff wat reacties af op deze thread, misschien dat een inkoopactie dan idd wel mogelijk is
ik wacht nog wel ff wat reacties af op deze thread, misschien dat een inkoopactie dan idd wel mogelijk is
Maar of ie ook goed presteerd? Kanaaltjes zijn wel extreem dun en er zijn wel erg veel bochten aanwezig...
Heeft niemand ergens een vergelijking met waterblokjes?!
http://www.tekheads.co.uk/products.php?view=list&catId=20
Hier hebben ze wel de Z2 (Alu) en Z3 (Koper) blokkies.. Verzendkosten zijn 10 pond (35 piek)..
Spais
Hier hebben ze wel de Z2 (Alu) en Z3 (Koper) blokkies.. Verzendkosten zijn 10 pond (35 piek)..
Spais
Zal wel, veel kanaaltjes is goed (turbulentie).
Verder is het WEL goed gedesignd, koper geeft hitte goed DOOR terwijl aluminium de warmte goed AFgeeft...
Verder is het WEL goed gedesignd, koper geeft hitte goed DOOR terwijl aluminium de warmte goed AFgeeft...
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:40 schreef hielko het volgende:
Maar of ie ook goed presteerd? Kanaaltjes zijn wel extreem dun en er zijn wel erg veel bochten aanwezig...
Verwijderd
Ùhm, het is een leuk blok, maar je hebt liever het nieuwste model van swiftech. Die heeft een anti corrosie laag.
Het probleem is dat je met koper en aluminium al snel electrolytische problemen krijgt.
Correct me if i'm wrong
Het probleem is dat je met koper en aluminium al snel electrolytische problemen krijgt.
Correct me if i'm wrong
dit blok ziet er mooi uit, maar is niet gemaakt voor een peltier oplossing omdat het maar hele ondiepe sleuven zijn, en ook niet breed. Er kan maar heel weinig water door (6mm slang is meer als genoeg, er kan nl niet meer water door het blokje)
ik hoef ook geen peltier, het gaat mij alleen om het geluid want ik heb nu zo`n dragon orb en dat ding maakt echt een tering herrie
. Dit blokje is niet erg duur ($39) en heeft een copper base wat mij ook wel goed leek.
Als m`n cpu max 55c wordt, vin ik het al lang best
that's not a tweaker spiritOp dinsdag 09 oktober 2001 15:06 schreef WooK het volgende:
ik ben ook geen peltier fanaat trouwens, maar ik wil wel waterkoeling voor lekker lage temps en stille PC's
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
onder "tweaker spirit" wordt toch verstaan om alles zo hoog mogelijk te krijgen? Ik vin 55c toch best wel hoog hoorOp dinsdag 09 oktober 2001 15:19 schreef schizofreen het volgende:
[..]
that's not a tweaker spirit
Wook, welke store in de US verkoopt deze blokjes ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
overclockershideout.comOp dinsdag 09 oktober 2001 15:30 schreef Rick2001 het volgende:
Wook, welke store in de US verkoopt deze blokjes ?
https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=o&Product_Code=ZAS&Category_Code=WB
Verwijderd
De blokkies van swiftech waren ook van koper EN alu. Ongeveer 2 maanden geleden hebben de het alu geanodiseerd IVM corosie. Ik heb dus een geanodiseerde
.
Pagina: 1