UTprobleempje

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wie kent dit probleem ook:

Als ik gewoon an het spelen ben en dood gaat dan wordt mijn laatste aktie herhaalt.
Dus als ik achteruit aan het lopen was, dan (nadat press fire to continue) blijf ik achteruit lopen.... Zelfde geld voor het schieten dan blijf ik schieten...

Ik heb versie 4.20 en de bonuspack geinstal. en de high texture cd ook (heb namelijk een savage 4 kaartje)

Wie kan mij helpen om hier vanaf te komen (eerst had ik dit niet en zelfs na een schone instal. keert dit terug)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:13

Exterazzo

Qeasy

Ook na de schone instal van Windows?
Ik heb dat probleem half zeg maar. Als ik aan het lopen bent en ik ga dood dan zet ie nog 1 stapje. Hij blijft dan niet lopen, maar aan dat ene stapje erger ik me eigenlijk niet. :)

Audentia

• Liquid
  • Niet online
nee niet na een schone instal. van windows alleen van UT.....(heb er echt geen zin in om mijn comp weer eens te formateren :( )

En van dat ene stapje dat had ik eerst ook maar nu blijft ie rennen. tenzij ik shift inhoud, dan blijft ie lopen :p

Verwijderd

Waarschijnlijk had je dan die toets (shift in dit geval) in gedrukt gehouden ofzo wanneer je hem opstarte..probeer eens alle ctr alt en shift knoppen 1x in te drukken, meestal lost dit het wel op..

(Oud bugje die ik vroeger ook had, weet niet meer waarom, of hoe ik het heb herstelt, neways..dit helpt meestal wel..)

Je zou ook je toetsenboard wat sneller kunnen laten inlezen (16 Mhz geloof ik, * Mhz is standaard als het goed is (in BIOS)

• Liquid
  • Niet online
dat van shift was een grapje.....

Mijn probleem niet.
Mijn probleem is dat als ie (ik) dood gaat, word het laatste wat ik heb gedaan herhaald.

Dus zals ik al zei: Als ik naar achteren stap en precies op dat moment schiet iemand mij kapot dan blijf ik de volgende keer constant naar achteren lopen... verder kan ik alles nog doen bv schieten springen maar onder tussen loopt mijn poppetje steeds naar achteren en als ik shift indrukt (heb ik ingestelt als walk) dan begint ie te lopen en zodra ik shift loslaat dan begint ie weer te rennen.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Lijkt me een probleem met drivers voor toetsenbord/muis.

Maar heb je UT al opnieuw geinstaleerd?

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Liquid
  • Niet online
Laat maar jongens, ik heb direcct input nu uitgezet en hij werkt weer.... (eerst deed hij het ook met en werkte zelfs soepeler..maar ja nu kan ik tenminste UT'en!)
Pagina: 1