Tot voor kort geinternet via een isdn-verbinding. Met veel moeite in het verleden een isdn-kabel van meterkast naar pc achter de plinten weggewerkt. Nu hebben we ADSL gekregen. Met ADSL kan de isdn-kabel alleen nog dienst doen tussen ADSL-modem (het liefst) in de meterkast en pc als de isdn-stekkers vervangen worden door normale netwerkstekkers. Daarmee wordt de isdn-kabel een netwerkkabel en hoef ik niet een nieuwe kabel te leggen. Maar verlies ik wel het isdn-karakter van de kabel. Eigenlijk zou ik het oorspronkelijke kenmerk van de isdn-kabel willen houden, want dan kan ik ook nog internetten via de isdn-verbinding. De handigste manier om de kabel zowel voor isdn als ADSL te gebruiken is met twee verloopstekkers of pluggen aan de uiteinden. Zo'n verloopstekker heeft aan de ene kant een isdn-ingang en aan de andere kant een aansluitmogelijkheid voor en isdn en netwerk. Met wat verbindingskabels sluit ik dan in de meterkast de kabel aan op en isdn en ADSL en bij de pc op de isdn-kaart en de ADSL-netwerkkaart. Heb ik lekker de keuze tussen isdn en ADSL
Alleen werkt dit en zo ja bestaat dergelijke verloopstekkers en waar zijn die te koop
Alleen werkt dit en zo ja bestaat dergelijke verloopstekkers en waar zijn die te koop