Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Nou, ik heb het er wel voor over, maar wil wel eerst weten of het vanuit Nederland goed draait en of er nog op- en aanmerkingen zijn.
Wil ik ook wel weten...
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Verwijderd
Ik heb de demo/beta/stresstest van Asheron's Call gespeeld en dat was wel superlachuh, maar ik heb het geld er niet echt voor over om de volle versie te kopen 
Everquest heb ik nog nooit gespeeld; lijkt dat veel op A.C. ?
Everquest heb ik nog nooit gespeeld; lijkt dat veel op A.C. ?
Is het nog mogelijk die demo te spelen/downloaden? Of was het alleen toen AC nog in betaversie was?
Everquest is volgens velen mooier dan Asherons Call. De combatmode schijnt eenvoudig te zijn. Verder lijkt het er erg op.
Ik denk dat ik morgen eens ga kijken of ik EQ kan vinden (bij de meeste EQ vs AC tests wint EQ), maar AC houdt ook mijn interesse.
Everquest is volgens velen mooier dan Asherons Call. De combatmode schijnt eenvoudig te zijn. Verder lijkt het er erg op.
Ik denk dat ik morgen eens ga kijken of ik EQ kan vinden (bij de meeste EQ vs AC tests wint EQ), maar AC houdt ook mijn interesse.
Everquest is zijn geld meer dan waard, maar je moet wel van het genre houden
de eerste maand is gratis, om te testen
het is prima te spelen in nederland, er zijn zat gasten die het spelen, Aginor speelt het dacht ik ook en 3 van mijn clangenoten spelen het plus nog wat vrienden van aginor
is prima te doen KOPEN die handel
de eerste maand is gratis, om te testen
het is prima te spelen in nederland, er zijn zat gasten die het spelen, Aginor speelt het dacht ik ook en 3 van mijn clangenoten spelen het plus nog wat vrienden van aginor
is prima te doen KOPEN die handel
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ok.. doe ik.
Ja maar elke maand dokken 
Zijn er niet zoals met Ultima Online van die shards waarop je gratis kan spelen?
Zijn er niet zoals met Ultima Online van die shards waarop je gratis kan spelen?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Kost maar fl. 20..
Dat is toch wel betaalbaar?
Is er niet een demo ofzo? Ik koop niet graag een spel waarvan ik niet weet wat het is.. (Ik weet wel wat het is, maar om het nu meteen te kopen)
Dat is toch wel betaalbaar?
Is er niet een demo ofzo? Ik koop niet graag een spel waarvan ik niet weet wat het is.. (Ik weet wel wat het is, maar om het nu meteen te kopen)
Ik heb het gekocht.. Het werkt in elk geval prima. Het spel zelf moet ik nog uitzoeken. Dat schijnt wel even te kunnen duren...
Pagina: 1