Toon posts:

Lite-On 16x10x40 probleem met CDRWin 4.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Lite-On 16x10x40 brander, alleen begin ik nu al te twijfelen. |:(
CDRWin 4.0 detecteert hem prima, staat gewoon in de lijst maar met branden gaat het fout.
Ik wilde dus een .bin image branden wat ik nog op me HD had. Branden begon gewoon en leek goed, totdat ik me CD bekijk. Hij geeft wel aan dat ie 400 zoveel MB is, maar er staat niks op de CD als ik dat in "deze computer" en DOS bekijk.
Heb al meerdere dingen geprobeerd, andere CD's, schrijfsnelheid verlaagt tot 8x enzovoorts maar niks hielp.
Iemand die het probleem kent en een oplossing weet? :?
Bij voorbaat dank!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 21:35
Het lijkt erop dat er nooit een lead-in en lead-out is geschreven. Als die ontbreken kan windows hem niet inlezen. Je kunt eens proberen of je met het proggie fireburner een beter resultaat krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:13 schreef BB_ApoC het volgende:
Het lijkt erop dat er nooit een lead-in en lead-out is geschreven. Als die ontbreken kan windows hem niet inlezen. Je kunt eens proberen of je met het proggie fireburner een beter resultaat krijgt.
Lead-in en lead-out werden geschreven.
Heb FireBurner net geprobeerd en die werkt perfect.
Jammer van CDRWin want die vind ik toch iets lekkerder om mee te werken, maar nu gebruik ik gewoon FireBurner.
Bedankt! ;)