• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 23:07
Heb nu wat ruimte over dus ik ben ik van plan een flipperkast te kopen...
Heb er niet echt veel verstand van, maar zie dat die dingen redelijk veel worden aangeboden op verschilende sites... alleen vraag ik me af wat krijg je voor een kast van rond de 2000,-?

Verder welke kast is een aanrader om te kopen, graag eentje die niet snel verveelt, d8 zelf aan een v/d de volgende:
- Twilight Zone
- Theathre of Magic
- Terminator 2
- Starwars
- Flintstones
- Adams Family

Alle info is welkom :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Kijk eens in de VIA Via of op marktplaats.nl

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Revenge from Mars was ook erg cool!!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Als je er eentje gaat kopen moet je voor die Terminator 2 kast gaan. Die vond ik vroeger echt onwijs wreed.
Maar volgens mij zijn die dingen echt enorm duur, of je moet via via aan een tweede handse kunnen komen :P

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 23:07
Prijzen vallen best mee, de T2 staat op marktplaats al voor rond vanaf 1200,- alleen vroeg ik me af wat de staat nu is van kasten rond 2000,- want dat het een mooie kast is staat overal :)

T2 heb je rond de 1500,- veel duurder heb ik ze niet gezien.
Twilight Zone is een stukkie duurder, zo rond de 3000,-

Ik ga het weekend wel ff een kijkje nemen bij wat zaakjes.

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Vroeger had je in Amsterdam Collectors.. zat vlak bij de Hortus Botanicus.. is jammer genoeg weg gegaan... Mooie zaak die veel van dat soort spul verkocht :)

Al waren ze wel een tikkie aan de prijzige kant!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:42

Wuursj

want worst is al bezet

pff wat een prijzen... Kun je beter zo'n flipperkast-knoppen-joystick-ding (hoe heet zoiets echt?) op je comp aansluiten. Kun je elke week nog andere flipperkasten spelen.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Gizz
  • Laatst online: 14:46

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op woensdag 10 oktober 2001 15:00 schreef Weurst het volgende:
pff wat een prijzen... Kun je beter zo'n flipperkast-knoppen-joystick-ding (hoe heet zoiets echt?) op je comp aansluiten. Kun je elke week nog andere flipperkasten spelen.
Dat is nie echt :{

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Wuursj
  • Laatst online: 14:42

Wuursj

want worst is al bezet

Op woensdag 10 oktober 2001 15:31 schreef Gizz het volgende:

[..]

Dat is nie echt :{
Daar heb je gelijk in, maar ik zou het er niet voor over hebben. Misschien de mensen hierboven voor dingen die ik leuk vind niet.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:58

• kapser
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
ik heb destijds een flipperkast gekocht op Ibazar voor f285,- piek. Na wat opknapwerk ( nieuwe lampjes, rubbers, was, chroompoets enzo ) speeld hij nu perfect. In totaal heeft het me niet meer dan f 500,- piek gekost. Ik heb dan geen Terminator ofzo ( zijn nieuwer en duurder omdat ze erg populair zijn ). Die van mij is een Bally Grandslam uit 1983 ( zijn er maar 1000 van gemaakt, dus het is niet echt een bekende kast ).

Digital Media Generalist. Maker van zwemindex.nl

Pagina: 1