Zoals je waarschijnlijk wel op de FP hebt gelezen zit java er niet meer bij tegenwoordig.
dat vind ik dan wel bij als die d'r uit is gehaald,
maar waarom hebben al mijn klasgenoten daar dan geen last van en een paar vrienden ook niet???
met andere woorden waarom ben ik dan de enigste die die fucking applet of wat het ook mag wezen moet downloaden en de rest niet???
maar waarom hebben al mijn klasgenoten daar dan geen last van en een paar vrienden ook niet???
met andere woorden waarom ben ik dan de enigste die die fucking applet of wat het ook mag wezen moet downloaden en de rest niet???
Misschien heeft de rest ze al wel gedownload?Op dinsdag 09 oktober 2001 09:29 schreef Scarecrow het volgende:
dat vind ik dan wel bij als die d'r uit is gehaald,
Dan draaien die gasten waarschijnlijk geen XP. In XP zit standaard GEEN java meer, en wil je een java applet runnen, dan MOET je java downloaden. Oftewel, of ze draaien geen XP, of ze hebben nog geen java applets gedraaid onder XP, of ze hebben al een java virtual machine geinstalleerd.
Nee, maar je tikt wel lekker een zin door? Dat noem ik nog eens lui!Op dinsdag 09 oktober 2001 11:12 schreef Scarecrow het volgende:
NEE DE rest heeft je niet gedownload (sorry caps stond aan en ik heb geen zin in om op backspace te drukken)
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Pagina: 1