ICQ Lite Alpha (icqwebbie) downloaden ...

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
als ik de icqwebbie opstart is mijn verbinding genootzaakt om volgens mij een java applet te downloaden of de components:
--
Downloading Java Virtual Machine...
Download Size: 5 MB Download Time: 43min.
--
en dat vind ik dus minder (56kb/s) ik heb xp final, ie 6 (duh). En ik heb hier vaker last van (nog meer sites met een beetje java)
HELP

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04 09:05
Zoals je waarschijnlijk wel op de FP hebt gelezen zit java er niet meer bij tegenwoordig.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
dat vind ik dan wel bij als die d'r uit is gehaald,
maar waarom hebben al mijn klasgenoten daar dan geen last van en een paar vrienden ook niet???
met andere woorden waarom ben ik dan de enigste die die fucking applet of wat het ook mag wezen moet downloaden en de rest niet???

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-04 10:51
Op dinsdag 09 oktober 2001 09:29 schreef Scarecrow het volgende:
dat vind ik dan wel bij als die d'r uit is gehaald,
maar waarom hebben al mijn klasgenoten daar dan geen last van en een paar vrienden ook niet???
met andere woorden waarom ben ik dan de enigste die die fucking applet of wat het ook mag wezen moet downloaden en de rest niet???
Misschien heeft de rest ze al wel gedownload? |:(

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
NEE DE rest heeft je niet gedownload (sorry caps stond aan en ik heb geen zin in om op backspace te drukken)

• E-Vix
  • Laatst online: 03-04 13:08

E-Vix

Nu met sneeuw!

Dan draaien die gasten waarschijnlijk geen XP. In XP zit standaard GEEN java meer, en wil je een java applet runnen, dan MOET je java downloaden. Oftewel, of ze draaien geen XP, of ze hebben nog geen java applets gedraaid onder XP, of ze hebben al een java virtual machine geinstalleerd.
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:12 schreef Scarecrow het volgende:
NEE DE rest heeft je niet gedownload (sorry caps stond aan en ik heb geen zin in om op backspace te drukken)
Nee, maar je tikt wel lekker een zin door? Dat noem ik nog eens lui!

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1