Toon posts:

Kan je een minimum ping instellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel dus redelijk vaak aq2, nu dacht ik als je een constate ping heb dan stem je daar op af en speel je beter dan als je telkens een verschillende ping heb.

Zou je dus een minimale ping in kunnen stellen (hij moet dus als je bijvoorbeeld een minimale ping van 55 hebt en je hebt een ping van 50 dat ie dan constant op 55 blijft)?

vr gr Khaine

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 21:54

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je "ping" kan je niet instellen.. dat is namelijk niet alleen afhankelijk van de verbinding die jij hebt naar internet, maar ook van alle machine/routers/servers die tussen jou en je game-server zitten.

Om ping te meten wordt er een netwerk bericht naar jou machine gestuurd, en jou machine zal een berichtje terug sturen (of precies andersom). De tijd die tussen het verzenden van het eerste pakket, en het ontvangen van het tweede pakket is de ping-tijd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Maar die zou je toch wel moeten kunnen vertragen ofzo zodat je altijd een constate ping heb.

ik weet wat een ping is, instellen is idd verkeerde term
eerder je ping vertragen tot een constante waarde
dat bedoel ik :)

Verwijderd

tuurlijk zou je het software matig kunnen vertragen maar dan ben je het hele concept van het spel kwijt en wordt het steeds slomer en dat wil je natuurlijk niet..

Een flucturerende ping houd je altijd omdat je afhankelijk bent van al die mensen die zitten te internetten... just live with it ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Als het kan zet 'm dan ook 750 ms ofzo.....
Lekker laggen en het went ook nog :+

(Want boven de 750 kom je toch bijna nooit)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 21:54

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Maar dan kan je dat dus nog niet instellen.
Je zou kunnen wachten met het terug sturen van het reply pakket, maar je weet nooit hoelang dat pakket erover doet om aan te komen.

En de rest van de netwerk zooi wordt toch steeds verstuurd, en als je dat allemaal later zou sturen, om een meer "constante" ping te krijgen, helpt dit nog niet.. Het enige wat je doet is meer lag (dus hogere ping) krijgen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
mijn ping komt vrijwel nooit boven de 65

dat ie iets hoger word is niet erg
zolang die maar constant is

ik weet niet eens meer waarom ik dit vroeg, kwam net tot de bedenking dat die ping niet veel meer stijgt/zakt dan 5ms ofzo =/

laat maar het wil niet :) zal wel leuk zijn: constante ping :)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:15

Termy

valt er nog wat te fragge?

kan wel, met UT, dan heb je iets wat Zeroping heet, die neemt de gemiddelde ping van alle spelers en stelt dat in als ping voor iedereen.

ping 5? lol, dat kan niet, lager dan 30 kan al niet. en je ik weet het, op m'n clanserver van me clan (duh) heb ik meestal een ping van 24 op F1 maar als je de "echte" data verkeer wil zien met F6 is het meestal 50-80.

Termy

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Als je een server draait in cs dan heb je ook plotseling ping 0 wat onmogelijk is :)

Maar een constante ping instellen is naar mijn mening nutteloos. Je kan het wel instellen maar het is toch afhankelijk van de isp.Als je dikke paketloss krijgt dan krijg je die toch wel.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50
in halflife is dat met fakelag (zoek ff op www.planethalflife.com en op www.planetquake.com ) dat compenseert het wel.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:37 schreef Termy het volgende:

ping 5? lol, dat kan niet, lager dan 30 kan al niet.
zo bedoelde ik het ook niet :|

5ms hoger of lager: dus als ik ping 50 heb dat ie dan springt tussen 45 en 55, jij snap :P

Ga je met fake lag niet teleporten? dat moet ik ook weer niet hebben in mijn ogen is dat een VETTE CHEAT, en daar begin ik niet aan :). Gister ook iemand :( teleporting whore :(

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:15

Termy

valt er nog wat te fragge?

Op dinsdag 09 oktober 2001 14:54 schreef Khaine het volgende:

[..]

zo bedoelde ik het ook niet :|

5ms hoger of lager: dus als ik ping 50 heb dat ie dan springt tussen 45 en 55, jij snap :P
ok ok, is goe ik snap :)

dat teleporteren met zeroping (UT versie Fakelag zo te horen) heb je geen van.. tenminste dat heb ik nog nooit gezien.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

hehe ik hebliever een prog waardoor je ping lager wordt ;) want csen met casema schiet niet echt op

Verwijderd

Topicstarter
bij @home kan je je modem wel cracken ofzo en dan ga je ook veel sneller

www.speedguide.com dacht ik week niet zeker

mayb bij casema ook?

anyway maar ping gaat dus iig hoger dan gemiddelde, dies toch rond de 50 en ping 65 constant moet goed zijn dacht ik, dan heb ik 15ms uitwijking. Maar het kan dus ook niet met fakelag? ik wil dus niet teleporten! alleen een constante ping.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
kan wel, met UT, dan heb je iets wat Zeroping heet, die neemt de gemiddelde ping van alle spelers en stelt dat in als ping voor iedereen.

ping 5? lol, dat kan niet, lager dan 30 kan al niet. en je ik weet het, op m'n clanserver van me clan (duh) heb ik meestal een ping van 24 op F1 maar als je de "echte" data verkeer wil zien met F6 is het meestal 50-80.

Termy
op een gamepoint DM UT server is een ping van onder de 30 haalbaar met zo'n 10 man voor mij.

Verwijderd

Nou wat wel handig zou zijn is dat mensen met een bepaalde "constante" ping boven bijvoorbeeld 400 eruitgekickt worden, want het is vervelend voor de anderen als jij met een ping van 500 tussen mensen met een ping van 100 zit te spelen...

Of is dit er al?

Verwijderd

Termy
sorry hoor, maar ik ping toch echt bij menig server maar 20 ms

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 15:59 schreef Predjee het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik ping toch echt bij menig server maar 20 ms
Ligt er natuurlijk aan waar de server zich bevindt, wat voor server het is, en wat voor verbinding jij zelf hebt en de server heeft, maar onder de 30 is wel haalbaar (ik zelf zit op nederlandse servers meestal aan de 35-40...).
Pagina: 1