Ik wou een een Dual boot maken met een win95 en Linux Redhat 7.1. Mijn mobo had er geen zin in om mat fdisk eerst even een 1GB schijfje aan te maken!! Dus de hd even en een andere PC en mijn eerste partitie aan gemaakt en win95 geinstalt werkte allemaal heel goed!! En toen ben ik begonnen met linux setup ging ook allemaal mooi tot dat ik bij het aanmaken van mijn partities kwam! Ik kreeg steeds deze ErrOr.
"there are currently unallocated partition(s) present in the list of the requested partitions. The unallocated partitions are shown below alonfg with the reasons they were not allocated.
/ boot partition > 1024 cylinders "
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik van mijn probleem af kom!! Ik had al wel even gezocht maar kon niet echt even snel een goede oplossing vinden!!
"there are currently unallocated partition(s) present in the list of the requested partitions. The unallocated partitions are shown below alonfg with the reasons they were not allocated.
/ boot partition > 1024 cylinders "
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik van mijn probleem af kom!! Ik had al wel even gezocht maar kon niet echt even snel een goede oplossing vinden!!