hoi, voor een collega ben ik effkes een pc aan het herinstalleeren, maar nu heeft hij zijn serieele muis laten vallen en die doet het niet meer.. maar nergens meer een serieele muis te vinden.. nu wil ik een ps/2 poortje toevoegen.. bestaat er zo'n kaartje met een ps/2 poort erop ?
Verwijderd
Er bestaan wel verloopstukjes ps/2 >> serieel
misschien is dat een makkelijker oplossing..
succes
misschien is dat een makkelijker oplossing..
succes
Grote kans dat er wel een aansluiting op je mobo zit voor ps/2, hoef je alleen maar een 'dongle' te kopen en kan je je ps/2 muis achter in je kast plugge
seriele muizen liggen nog bij veel winkels. vobis, dynabyte etc. weet ik niet, maar de niet bij een keten aangesloten computerwinkels en veel electronica onderdelen zaken hebben nog wel van die oude muuskes liggen voor een gulden of 15.
Dat verloopje PS2 -> serieel gaat waarschijnlijk niet werken, de muizen zijn namelijk intern verschillend (stroom) en daardoor heb ik al veel pogingen zien mislukken (zowel SER op PS2 met verloop, als PS2 op SER)...
Dat verloopje PS2 -> serieel gaat waarschijnlijk niet werken, de muizen zijn namelijk intern verschillend (stroom) en daardoor heb ik al veel pogingen zien mislukken (zowel SER op PS2 met verloop, als PS2 op SER)...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
klopt..
met zo'n verloop pluggie werkt het niet.. en er zit ook een aansluiting op het mammabord voor een ps/2 aansluiting..
dan maar zoeken naar een echte seriele muis..
met zo'n verloop pluggie werkt het niet.. en er zit ook een aansluiting op het mammabord voor een ps/2 aansluiting..
dan maar zoeken naar een echte seriele muis..
Pagina: 1