Mobo of proc dood of is het wat anders

Pagina: 1
Acties:

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
k gisteravond wil ik gaan CS spelen, komt er inene een XP foutmelding, met de vraag of ie het report moet senden

ik druk zoals altijd als ik die foutmelding op de knop don't send -> POEF -> monitor no signal PC blijft aan
na een reboot komt er geen beeld, geen piepje, HD spint wel op

op mobo branden 4 rooie lampjes (MSI K7T Pro 2A) -> proc niet goed vast of kaput :(

ik proc (AMD TB 900) eruit halen, geen core beschadigingen, geen brandvlekken efzo, niet overclocked.

weer erin gezet, alles eruit op 1 dimm, en de videokaart na nog een keer weer hetzelfde.

Het gekke is, als ik de stroom eraf haal (stekker) en er weer op zet, dan gaat ie aan en blijft ie aan, terwijl ie normaal altijd enkelt ff me fans upspinde en dan weer uitging.

als ik em aanzet en een tijdje aan laat staan, numlock doet ook niets, lampje kb gaat niet aan of uit

maar wat is er nu stuk :? me mobo, me proc, me voeding of wat anders ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

ja is kut man :'(

ik kan weinig voor je verzinnen

zou het aan je bios kunnen liggen??

misschien kan je die resetten jumpertje omzetten verhaal, je weet maar nooit.

als je mobo kaduk is mg je mijn K7T turbo wel overnemen ;) krijg je de duron er gratis bij

all kidding aside verder weet ik het ook niet srry :/

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Melissa Virus oid toevallig, een half jaar geleden ben ik bij iemand geweest die hetzelfde probleem had, het bleek achteraf dat zijn mobo proc en mem naar de ballen was door alleen maar door een idioot virus. De bak deed precies hetzelfde alleen was dat een P2 266.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:47 schreef Gabriel-LG het volgende:
Melissa Virus oid toevallig, een half jaar geleden ben ik bij iemand geweest die hetzelfde probleem had, het bleek achteraf dat zijn mobo proc en mem naar de ballen was door alleen maar door een idioot virus. De bak deed precies hetzelfde alleen was dat een P2 266.
Hardware kapot door een virus ?? :D

Denk ut niet...

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 19:02 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

Hardware kapot door een virus ?? :D

Denk ut niet...
Dat is wel mogelijk hoor .. maar in dit geval lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk ..

voor de topic starter: Probeer anders van iemand een CPU te lenen, dan weet je het zeker!

Verwijderd

3 weken geleden precies hetzelfde gehad met mijn MSI K7T Pro 2A.

BSOD in W2k en dat was het... Voeding en HD enzo draaide nog gewoon, maar de D-LED's waren allemaal rood :(

Processor en geheugen getest bij iemand anders en die waren nog goed gelukkig. Bij mij was dit dus het einde van het mobo :'(

Meteen een ECS K7S5A gekocht en dat loopt lekker :7

Later heb ik m'n MSI mobo nog terug gestuurt en ik heb nu een splinternieuwe liggen hier! Garantie vergeten |:(

Verwijderd

ja, kheb precies het zelfde sinds gisteren maar dan met een asus a7v mobo :?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:14 schreef n0va^ het volgende:

[..]

Dat is wel mogelijk hoor .. maar in dit geval lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk ..

voor de topic starter: Probeer anders van iemand een CPU te lenen, dan weet je het zeker!
das probleem, heb al rondgevraagd voor CPU, maar niemand helaas :(
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:18 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
3 weken geleden precies hetzelfde gehad met mijn MSI K7T Pro 2A.

BSOD in W2k en dat was het... Voeding en HD enzo draaide nog gewoon, maar de D-LED's waren allemaal rood :(

Processor en geheugen getest bij iemand anders en die waren nog goed gelukkig. Bij mij was dit dus het einde van het mobo :'(

Meteen een ECS K7S5A gekocht en dat loopt lekker :7

Later heb ik m'n MSI mobo nog terug gestuurt en ik heb nu een splinternieuwe liggen hier! Garantie vergeten |:(
Ik heb ook nog garantie, ik ga vrijdag terug naar de winkel om te laten kijken. hopelijk hebben ze meteen tijd, want 19, 20 en 21 oktober heb ik een LAN ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1