http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1388
dit icoon wat bij deze user is:

wat vinden jullie?

wat vinden jullie?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nah als ik dus een binlade in mijn sig doe met Ben de lul eronder mag dat ook? ik vindt het nogal een ehmmmZ rottige sig het is nog nieteens 5 weken geledenOp dinsdag 09 oktober 2001 07:43 schreef dennisdotcom het volgende:
Moet wel kunnen...
En toch vindt ik het niet gepast als iemand een sig zou hebben met vuurwerk of met een cafe brand en daar het engeltje boven zou hebben geschreven zouden wij het ook niet leuk vinden toch?Op dinsdag 09 oktober 2001 07:45 schreef Marv het volgende:
LOL![]()
mjah... als wij in amerika zouden leven dan zou ik het ook afkeuren maar wij leven niet in amerika dus....
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
De islam kan uw vrijheid schaden
heheheOp dinsdag 09 oktober 2001 09:30 schreef rdgf het volgende:
Ik vind hem wel grappig![]()
Verwijderd
Verwijderd
Jij bedoelt neem ik aan niet zijn sig maar zijn (web)icon. Een sig is heel wat anders.Op dinsdag 09 oktober 2001 09:40 schreef MaxNatic het volgende:
Op zich is het wel een grappige SIG, maar momenteel vind ik hem gewoon niet kunnen, even mee wachten. Als je een beetje respect hebt voor wat daar is gebeurd (en al die doden), zet je deze SIG niet op T.net.
Kan nu wel gaan lullen over realiteit en film...maaruh, ik vind het gewoon lachuh...Op dinsdag 09 oktober 2001 10:12 schreef Nielsz het volgende:
Godzilla2001 >> Ik vind jouw nickname niet kunnen. Volgens mij was Godzilla flink aan de rol in de film, dus een beetje misselijkmakend van je.
Ik vind 'm fantastisch!Op dinsdag 09 oktober 2001 07:41 schreef GODZILLA2001 het volgende:
wat vinden jullie?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
* Roelant completely seconds that statement.Op dinsdag 09 oktober 2001 10:19 schreef Exirion het volgende:
Ik vind 'm fantastisch!
Wat is er mis mee? Het is niet spottend bedoeld, en hij is gewoon heel leuk verzonnen en uitgewerkt. Dit zijn juist de betere 'geintjes' zonder kwetsend te zijn
I totally agree!Op dinsdag 09 oktober 2001 10:19 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik vind 'm fantastisch!
Wat is er mis mee? Het is niet spottend bedoeld, en hij is gewoon heel leuk verzonnen en uitgewerkt. Dit zijn juist de betere 'geintjes' zonder kwetsend te zijn
* GaMeOvEr too.Op dinsdag 09 oktober 2001 10:21 schreef Negotiator het volgende:
* GaMeOvEr completely seconds that statement.
Aannames zijn fataal.
Ikke ook alOp dinsdag 09 oktober 2001 10:37 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
* GaMeOvEr too.
Bericht hierboven
Hij is dus niet door mij verzonnen, ik heb hem ook maar ergens gevonden. Maar ik ben blij dat (bijna) niemand hem kwetsend vindtOp dinsdag 09 oktober 2001 10:19 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik vind 'm fantastisch!
De islam kan uw vrijheid schaden
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
ik vindt hm goedOp dinsdag 09 oktober 2001 07:41 schreef GODZILLA2001 het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1388
[afbeelding]
wat vinden jullie?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq