Toon posts:

Veel problemen met migratie ISDN -> analoog (KPN)

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kent dit verhaal. :(

KPN preekte met ISDN nemeuh want dan kan je snel internetten.

Afijn na een paar jaar 64ked te hebben.
Wil je natuurlijk het mega zuig product MXstream omdat Cistron telecom al dood gepest is door die stomme boskaboutertjes met hun bosbusjes.

ga ik naar de niet primafoon en zeg ik wil ADSL en mijn ISDN omzetten naar analoog want ik heb die 2de lijn niet meer nodig... oh dan kan hoor meneer zegt die MANAGER let wel MANAGER van de primafoon in alphen a/d rijn.

Dus ik ga naar huis en vul de XS4ALL (right) form in....
merk ik op dat ik nergens kan invullen dat ik ook een migratie wil van ISDN naar analoog (dit scheelt 15 piek per maand dat is dus 180 piekies per jaar, ja we zijn nederlander)

Dus ik belluh naar XS4ALL (right) wordt je via hun telefoon nummer doorgeschakeld met KPN MXSTREAM ...die zegt dat kan niet meneer u moet 1st migreren en dan 2 maanden wachten tot wij die gegevens in onze pc hebben (dus zo snel is MXSTREAM dus, 2 maanden)

tussen stand :2 maanden.

Ik vraag dus die migratie aan .....volledig duidelijk gedaan.

Niet in KPN taal blijkbaar want mijn hoofdnummer wilden ze laten vervallen en een MSN nummer als hoofdnummer voor die analoog nemen.
Ik bellen een of andere typegeit zegt dat ze het zal oplossen.
Krijg je een brief dat de datum verzet is.
(die is niet verzet maar de gegevens maar ja boswachters he !)
komen ze bijna 4 weken later migreren ik vrij nemen van werk en ja hoor NIET KOMEN.
Ik bellen en ja euh oops we zijn 2 dagen geleden uw werk bon vergeten uit te printen. maar nu komt het wel goed hoor meneer.zegt de zoveelste type geit.
dit gaat dis nu 2 weken duren

tussenstand 3.5 maanden.

Nu komen ze as maandag die migratie doen en moet ik officieel 2 maanden wachten voordat is mxstream kan aanvragen mijn andere 2 aanvragen zijn geweigerd omdat ik en analoog modem besteld heb en ISDN heb.

Door dit gestuntel van KPN loop ik mijn korting mis van fl 150,-

En ik hoop nu dat die knuppel komt om die migratie te doen die ik niet zelf mag doen.
want een NT1 kasten van de muur afrukken en er een RJtje opjassen kan ik blijkbaar niet.
NEE meneer de NT1 kast is eigendom van KPN (OHJA waarom pleuren jullie die dingen dan weg als je ze van de muur afhaalt?????)

Denkje hmmmm laat ik eens de klachten lijn bellen.....
.... wat denk ik ook ..... KPN heeft let wel GEEN klachten lijn want het boeit ze niet ....
KPN ga lekker over de kop zodat het per opbod verkocht wordt want slechter als dit kan NIET.

[heel aardig tekstje verwijderd] Wil je dat laten? Als een ander tevreden is met KPN dan is het zijn goed recht.

Verwijderd

Aandacht nodig ??

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op dinsdag 09 oktober 2001 06:45 schreef CheS het volgende:
Aandacht nodig ??
nee hij wilt zijn verhaal kwijt..

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tsja.... het standaard verhaal over KPN.
Ze gedragen zich nog steeds als monopolist... en dat merk je.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Hmz...die migratie duurt wel errug lang...dat moet binnen 2 weken kunnen.

Oh ja en KPN heeft wel een (0800) klachtenlijn...

En normaal hoef je ook geen 2 maanden te wachten voordat je adsl aanvraagt....die telefoniste wil gewoon veilig zitten.

En dat je adsl aanvraag wordt gecanceld als je de verkeerde besteld is gewoon voor je eigen veiligheid...
En er zit nu weer een kortingsactie op...dus zoveel loop je niet mis..

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

mjah...ik ken het KPN verhaal...ik heb 1 juli 2001 ADSL aangevraagd, en ik heb het nu nog niet....het vreemde is dat een week geleden mijn telefoonlijn het niet meer deed, dus KPN bellen...na een week zonder telefoon te hebben gezeten kwamen ze langs....monteur: "Meneer, heeft u soms ADSL?"....ik:"nee, maar dat heb ik wel aangevraagd"..Monteur: "Dat is vreemd, want ADSL heeft het telefoonprobleem veroorzaakt" ik:" Sinds wanneer heb ik ADSL dan?" Monteur: "Als ik het goed zie, sinds 14 sept 2001" ik:"Goh...waar is mijn ADSL pakketje dan?" monteur:"uhhhmmm...goedemiddag!"

KPN weeeeeeeeeer gebeld, en het komt er deze week aan....laten we hopen dat het nu ook eens een keer gebeurd...hmz

Ik weet alleen niet of ik nu ook voor die maand dat ik zogenaamd ADSL had ook moet gaan betalen?

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Heb ongeveer de zelfde problemen ondervonden met aanvraag ADSL.

In maart ADSL aangevraagd bij HCCNET, ging niet door omdat ik 1 maand later ben verhuisd, KPN zei dat de aanvraag op het oude adres geannuleerd was.

Op nieuwe adres eerst geen ADSL mogelijk, sinds kort nu wel, ik ADSL aanvraagen bij XS4ALL, krijg ik brief van KPN, oude aanvraag van HCCNET staat nog open, aanvraag XS4ALL is geannuleerd!!

Ik HCCNET faxen of ze aub nogmaals willen annuleren, hebben ze gelijk gedaan. Ik KPN bellen, ja meneer HCCNET heeft geannuleerd dus u kunt opnieuw aanvragen. Is net de actie van Planet begonnen, ik dus via Planet nieuwe aanvraag doen. Krijg ik brief dat ik 3 aanvragen via 3 verschillende providers heb lopen die allemaal bevroren zijn!!!

Ik heb al tig keer gebeld met die K*T helpdesk, krijg elke keer iets anders te horen, ik kan niet met een hogere baas spreken en ik kan geen klacht indienen, dit is toch te zot voor woorden!! Ik zit nu dus nog steeds zonder ADSL... :(

KPN = :r !!

specs

Verwijderd

Topictitel aangepast.
Graag de thread normaal houden, ik snap dat je pissed bent, maar aan "KPN = :r" heeft niemand wat, resulteert alleen maar in flamepartijen en verpest de thread :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ik had inderdaad een boze bui sorry

Maar ik vindt het raar dat KPN die winst wil maken (ooit)
Niks aan deze dingen doet dit is al jaren zo .

Dus de enige oplossing is een mega ruim actie daar of gewoon falliet laten gaan dan wordt het overgenomen en dan wordt er geruimd.

Verwijderd

Ik heb op het moment isdn thuis, maar ik houd gewoon lekker isdn en heb ook al mxstream besteld voor isdn..heb gewoon maar 1 lijn nodig voor bellen maar ik vind het best zo..migreren kost namelijk ook weer 100 piekies

Plus als ik ga migreren naar analoog dan moet ik eventueel een 56 k modem als backup kopen..blah blah ik zit effe lekker zo...dan betaal ik maar 50 piek per 2 maanden meer..vind het best zo

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:38

Largo

Donderdraak

oh?
Ik kreeg te horen dat ik na migratie nog moest wachten op de eerstvolgende telefoonrekening??
Wat is dit voor beleid?

iig: kosten van migratie zijn het wel waard denk ik:
terug van belplus naar belbasis, én 15 piekies voor de isdn eraf. Komt ook nog btw over.....

Verwijderd

Topicstarter
kosten zijn het inderdaad waard maar waarom 2 maanden wachten.
Dit is gewoon ongehoord slecht.
Pagina: 1