If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Ja, wou ik dus wat vragen (heb ze gevonden nl.)
Nu heb ik op mijn bureaublad, tussen de letters door en eroverheen (niet altijd) ineens verticale streepjes staan
als in een pipeline like this dus: D|ze ||mpu|er = Deze Computer, snapt iemand dit en heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen?
Greetz
Liam
Nu heb ik op mijn bureaublad, tussen de letters door en eroverheen (niet altijd) ineens verticale streepjes staan
als in een pipeline like this dus: D|ze ||mpu|er = Deze Computer, snapt iemand dit en heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen?
Greetz
Liam
"hangende" pixels, stukken die blijven plakken aan muiscursor, vage verschijningen/strepen in vensters / bij verslepen van een venster duiden vaak op verrot videogeheugen.......Op dinsdag 09 oktober 2001 01:46 schreef Liam_xi het volgende:
Ja, wou ik dus wat vragen (heb ze gevonden nl.)
Greetz
Liam
ja, maar da's allemaal onboard en met de standaard vga driver doet ie het niet ??
hoe kan dat dan?
thnx for the reply,
greetz,
Liam
hoe kan dat dan?
thnx for the reply,
greetz,
Liam
Heb ik ook gehad met een Trident en Windows NT. Is een fout in de NT drivers.
Gewoon in 800x600x16 zetten en je bent er van af. 256 kleuren is een probleemkindje met die dingen.
Gewoon in 800x600x16 zetten en je bent er van af. 256 kleuren is een probleemkindje met die dingen.