Ik laat nu af en toe me pc 's nachts aan staan is het nu beter om hem gewoon op standby te zetten of helemaal uit te schakelen ?
Standby. Uit is misschien ook leuk, maar mijn monitor wil nog weleens hebben dat ie dan niet meer aan wil 
Ach, comp staat toch 24/7 aan. Hij doet er namelijk lang over om te booten.
Ach, comp staat toch 24/7 aan. Hij doet er namelijk lang over om te booten.
You can't have everything. Where would you put it?
uitzetten, scheelt ook nog in de electriciteitsrekening
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Juist, monitor gewoon lekker uitzetten. het is tenslotte de grootste energievreter van je hele computer.Op dinsdag 09 oktober 2001 00:39 schreef gamertothemax het volgende:
uitzetten, scheelt ook nog in de electriciteitsrekening
Verwijderd
Uit, in de standbymodus misbruikt je monitor nog 10 watt, altijd leuk als je dat kunt besparen.
Het schijnt ook wat beter voor je monitor te zijn.
Als ik mijn televisie uit de standby haal is het beeld veel minder scherp dan wanneer in hem 'vers opstart'. Ik denk dat er zoiets ook wel is met monitoren.
Het schijnt ook wat beter voor je monitor te zijn.
Als ik mijn televisie uit de standby haal is het beeld veel minder scherp dan wanneer in hem 'vers opstart'. Ik denk dat er zoiets ook wel is met monitoren.
Verwijderd
uit,
ook wegens brandgevaar enzo. Televisies vliegen ook nog wel eens in de fik als ze standbij staan, dus monitor kan dat ook, lijkt me
Tenzij je natuurlijk van geflambeerd houdt.
ook wegens brandgevaar enzo. Televisies vliegen ook nog wel eens in de fik als ze standbij staan, dus monitor kan dat ook, lijkt me
Tenzij je natuurlijk van geflambeerd houdt.
ik weet niet hoe oud de tv's in jouw omgeving zijnook wegens brandgevaar enzo. Televisies vliegen ook nog wel eens in de fik als ze standbij staan, dus monitor kan dat ook, lijkt me
btw; de mijne gaat altijd uit
Chriet Titulaer is de man
wie niet hier...?Ik ben student,
ikke ookkheb nog zo'n oud wrak op mijn kamer staan....
Uhm, nou, ik bijvoorbeeldOp dinsdag 09 oktober 2001 09:41 schreef uzer het volgende:
wie niet hier...?
Voormalig student, nu al paar jaar werkzaam in automatisering.
Ook nieuwe kunnen in de fik vliegen, spontaan...
Ga even langs bij de brandweer en vraag hoeveel keer ze uitrukken per jaar voor televisies die stand-by spontaan in brand vliegen en/of exploderen.
Daarnaast hoor je ook nog wel eens verhalen over elektrische ontladingen waardoor bijvoorbeeld de kat enkele duizenden volts o.i.d. door zich heen krijgen als ze 's nachts op de bank liggen!
Ga even langs bij de brandweer en vraag hoeveel keer ze uitrukken per jaar voor televisies die stand-by spontaan in brand vliegen en/of exploderen.
Daarnaast hoor je ook nog wel eens verhalen over elektrische ontladingen waardoor bijvoorbeeld de kat enkele duizenden volts o.i.d. door zich heen krijgen als ze 's nachts op de bank liggen!
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
hmmm... dat wist ik niet. weer wat geleerdOok nieuwe kunnen in de fik vliegen, spontaan...
net goed, dat beest mag ook niet op mijn bank komenDaarnaast hoor je ook nog wel eens verhalen over elektrische ontladingen waardoor bijvoorbeeld de kat enkele duizenden volts o.i.d. door zich heen krijgen als ze 's nachts op de bank liggen!
Verwijderd
Komt owk vaak door stof in de tv/monitor, vliegt zo in fik
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:37 schreef dvdstelt het volgende:
Ook nieuwe kunnen in de fik vliegen, spontaan...
Pagina: 1