Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Ik zou gewoon voor zeker gaan en iig een nieuwe kopen, kost misschien wat, maar je hebt ook wat, en geen gepruts...
2e hands komt vaak gezeur van, vooral als het niet compleet geleverd wordt...
2e hands komt vaak gezeur van, vooral als het niet compleet geleverd wordt...
Tablet is uit een betrouwbare bron..... altijd netjes mee gewerkt & ik kan het zowiezo een paar dagen proberen.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
alleen de andere overwegen als je zeker weet dat de support (drivers ed.) goed blijft vanuit andere bedrijf.
(Ken het persoonlijk niet)
Wacom komt nu met nieuwe drivers ed. voor XP, wel makkelijk als je die voor je oude tablet dadelijk ook kunt krijgen, anders zit je dadelijk ook weer met zooi opgescheept.
* TheGhostInc zou voor Graphire gaan, is gewoon lekker universeel, en goed geschikt voor tekenen, CAD werk is heel ander werk, dan is zo'n ander tablet misschien meer geschikt.
(Ken het persoonlijk niet)
Wacom komt nu met nieuwe drivers ed. voor XP, wel makkelijk als je die voor je oude tablet dadelijk ook kunt krijgen, anders zit je dadelijk ook weer met zooi opgescheept.
* TheGhostInc zou voor Graphire gaan, is gewoon lekker universeel, en goed geschikt voor tekenen, CAD werk is heel ander werk, dan is zo'n ander tablet misschien meer geschikt.
Allen alvast bedank voor de evt reakties, ik moet helaas mijn andere hobby gaan uitvoeren dus tot morgen.
Wacom roeleert!!!
De graphire is echt het beste gfx tablet in de lage prijsklasse...
* equationunequal zou ff wachten tot de graphire 2 uitkomt, want dat duurt niet lang meer...
De graphire is echt het beste gfx tablet in de lage prijsklasse...
* equationunequal zou ff wachten tot de graphire 2 uitkomt, want dat duurt niet lang meer...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Pagina: 1