grafisch Tablet

Pagina: 1
Acties:

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Topicstarter
Graag even raad gevraagd:

Ik kan voor weinig overnemen CalComp "Drawingboard III
Model ECP33180 12x18inch met daarbij een "kruismuis" echter zonder pen.
Dus nu twee vragen: 1) Kan ik ergens op een goedkope manier aan een pen komen. ( nieuw is deze 3x duurder dan ik voor het tablet betaal).
2) Of kan ik beter voor een Wacom Graphire 2 gaan wat ik eerst van plan was.
Deze twee zijn niet tevergelijken maar ik moet wel kiezen.
Mijn gebruik zal zijn 2 en 3d grafich werk als hobby.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik zou gewoon voor zeker gaan en iig een nieuwe kopen, kost misschien wat, maar je hebt ook wat, en geen gepruts...

2e hands komt vaak gezeur van, vooral als het niet compleet geleverd wordt...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Montana

Montana

Topicstarter
Tablet is uit een betrouwbare bron..... altijd netjes mee gewerkt & ik kan het zowiezo een paar dagen proberen.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
alleen de andere overwegen als je zeker weet dat de support (drivers ed.) goed blijft vanuit andere bedrijf.
(Ken het persoonlijk niet)
Wacom komt nu met nieuwe drivers ed. voor XP, wel makkelijk als je die voor je oude tablet dadelijk ook kunt krijgen, anders zit je dadelijk ook weer met zooi opgescheept.

* TheGhostInc zou voor Graphire gaan, is gewoon lekker universeel, en goed geschikt voor tekenen, CAD werk is heel ander werk, dan is zo'n ander tablet misschien meer geschikt.

• Montana

Montana

Topicstarter
Allen alvast bedank voor de evt reakties, ik moet helaas mijn andere hobby gaan uitvoeren dus tot morgen.

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Wacom roeleert!!!

De graphire is echt het beste gfx tablet in de lage prijsklasse...

* equationunequal zou ff wachten tot de graphire 2 uitkomt, want dat duurt niet lang meer...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Pagina: 1