"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Bij mij deed swat het ook minder goed..dus het ligt waarschijnlijk gewoon aan swat (is toch ook nog beta?)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ja, klopt maar Counter-Strike ook nog (toch???) beta 6.6 geloof ik.
Nou ja zal dan wel aan SWAT liggen,
Iemand nog reacties over de direct3d quality???
Nou ja zal dan wel aan SWAT liggen,
Iemand nog reacties over de direct3d quality???
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
De UT-engine is geoptimaliseerd voor Glide, dus valt te verwachten dat de direct3d support iets minder is.
Vraag is alleen hoeveel dat 'iets' is...
Vraag is alleen hoeveel dat 'iets' is...
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
De UT-engine heeft inderdaad wat oneffenheidjes in d3d, maar over het geheel genomen ben ik nu wel tevreden wat betreft performance en kwaliteit, heb je soms detailed textures aanstaan.
De v3 had een veel geblurder (waziger) beeld in glide dus vandaar die korrels, dat is eigenlijk meer detail.
Heb je trouwens patch 4.20 al, zou haast wel anders draait strikeforce niet?
De v3 had een veel geblurder (waziger) beeld in glide dus vandaar die korrels, dat is eigenlijk meer detail.
Heb je trouwens patch 4.20 al, zou haast wel anders draait strikeforce niet?
Niet op voorraad.
Ik heb v4.20 en detailed textures kon ik niet letterlijk vinden in de preferences maar wel DetailTextures False/True maar dat zal je wel bedoelen en deze staat op false!!
Nou heb ik toen ik die V3 er uit heb gepleurt UT niet opnieuw geinstaleert, maar gewoon opstarten en dan krijg je wel een error dat je geen glide supoort hebt.
Volgende keer bij opstarten even op Direct3d zetten.
Mischien dat dat het is?????
Nou heb ik toen ik die V3 er uit heb gepleurt UT niet opnieuw geinstaleert, maar gewoon opstarten en dan krijg je wel een error dat je geen glide supoort hebt.
Volgende keer bij opstarten even op Direct3d zetten.
Mischien dat dat het is?????
Opnieuw installeren wil wel eens helpen, je moet inderdaad wel eerst je 3d rendering op d3d zetten anders start hij in de software mode op, als je eerst een v3 hebt gehad en glide hebt gedraaid, ook al geeft hij wat anders in het menu aan.
Heb je ook al je glide.dll en 3dfx.dll uit je windows/system dir. gehaald?
Swat loopt iid wat langzamer.
Heb je ook al je glide.dll en 3dfx.dll uit je windows/system dir. gehaald?
Swat loopt iid wat langzamer.
Niet op voorraad.
Animal, GF ziet er mooier uit in UT als voodoo3, alleen je moet bepaalde instellingen doen voordat het mooi is.
Bij mij ziet het er echt zeer mooi uit omdat ik de goede d3d instellingen heb, al je die niet hebt is het inderdaad niet mooi.
Bij mij ziet het er echt zeer mooi uit omdat ik de goede d3d instellingen heb, al je die niet hebt is het inderdaad niet mooi.
Deze instellingen heb ik :
van videokaart :
8-tab anstopic ofzo , das mooier en gaat dat korrelige van je weg.
high qualiti, dus geen high performance.
Van UT :
trilliair!!!!!!! die zeker!!!!
Hires textures aan
mipmapping aan
conoras aan
agp textures aan
tripple buffeing dacht ik ook natuurlijk aan
en 16 bits kleuren met verder alles high
32 bit is haas niet mooier.
van videokaart :
8-tab anstopic ofzo , das mooier en gaat dat korrelige van je weg.
high qualiti, dus geen high performance.
Van UT :
trilliair!!!!!!! die zeker!!!!
Hires textures aan
mipmapping aan
conoras aan
agp textures aan
tripple buffeing dacht ik ook natuurlijk aan
en 16 bits kleuren met verder alles high
32 bit is haas niet mooier.
Carel je bent super!!!
Klopt inderdaad!!!
Alleen heb ik nog wat!!, als ik ver bij een muur weg sta veranderd de texture van de muur ineens in een soort groene reclame balk waar LIANDRI op staat en als ik dan dichterbij ga veranderd het weer terrug naar het gewone texture!!!
HUH......????
Klopt inderdaad!!!
Alleen heb ik nog wat!!, als ik ver bij een muur weg sta veranderd de texture van de muur ineens in een soort groene reclame balk waar LIANDRI op staat en als ik dan dichterbij ga veranderd het weer terrug naar het gewone texture!!!
HUH......????
8-tap anisotropic staat in windows onder je display properties onder d3d.
Ik draai UT ook altijd in 16 bits kleur, dat klein beetje banding in corona's en rook boeit me niet, voor de rest heeft UT een goeie 16 bits kleurweergave.
Ik zet trouwens wel agp textures uit, zorgt bij voor een versnelling.
Ik draai UT ook altijd in 16 bits kleur, dat klein beetje banding in corona's en rook boeit me niet, voor de rest heeft UT een goeie 16 bits kleurweergave.
Ik zet trouwens wel agp textures uit, zorgt bij voor een versnelling.
Niet op voorraad.
met savage 4 (tenminste een kaart dat metal s3tc ondersteund) ziet het er nog altijd beter uit dan op een V# of een GF
En waar kan ik dat vinden:"8-tap anisotropic staat in windows onder je display properties onder d3d".
Ik zal wel dom zijn, maar kan het echt niet vinden!!!
Ik zal wel dom zijn, maar kan het echt niet vinden!!!
hehe nee je bent niet dom.. ik heb het ff nagekeken en het staat hier bij mij: eigenschappen van beeldscherm-->instellingen-->geavanceerd-->riva tnt-->additional properties-->direct 3d settings-->auto mini-map methodIk zal wel dom zijn, maar kan het echt niet vinden!!!
Ja dat staat er bij mij dus niet bij!!!
Maar dat komt volgens mij omdat ik geen detenator drivers heb, ik gebruik de Creative drivers(gebasseerd op 5.22).
En heb geen blaster Control geinstaleert!
Zou dat het kunnen zijn????
P.S. wanneer ik detenators instaleer doet m'n monitor vreemd, veerkeerde refresh rate of zo.
Want als ik ze instaleer is alles nog goed op 800*600 desktop maar zodra in een game opstart in 1024*768(hoger kan niet) dan worden de randen van m'n beeld helemaal bol!!
Enig idee hoe dit kan???
P.S. m'n monitor kan max 1024*768@60Hz aan
(tijd voor een nieuwe)
En een Creative SDR
P.S.S. kan ik het niet met Powerstrip veranderen?????
Maar dat komt volgens mij omdat ik geen detenator drivers heb, ik gebruik de Creative drivers(gebasseerd op 5.22).
En heb geen blaster Control geinstaleert!
Zou dat het kunnen zijn????
P.S. wanneer ik detenators instaleer doet m'n monitor vreemd, veerkeerde refresh rate of zo.
Want als ik ze instaleer is alles nog goed op 800*600 desktop maar zodra in een game opstart in 1024*768(hoger kan niet) dan worden de randen van m'n beeld helemaal bol!!
Enig idee hoe dit kan???
P.S. m'n monitor kan max 1024*768@60Hz aan
En een Creative SDR
P.S.S. kan ik het niet met Powerstrip veranderen?????
Je moet misschien inderdaad ff blasterkontrol installeren.
Dat met detonators is vanaf de 5xx series een bekend probleem, heb ik zelf ook, als ik in 1280x1024x32 game, moet ik eerst in windows de desktop via adapter de refreshrate op bv. 85 Hz zetten en de beeldafmetingen afstellen , optimaal geeft steeds 60 Hz, er is een registery fix voor, maar die weet ik ff niet.
Bij mij is het zo dat m'n desktop op 1024x768 staat op 85Hz, vervolgens stel ik m'n beeld groote af.
Dat met detonators is vanaf de 5xx series een bekend probleem, heb ik zelf ook, als ik in 1280x1024x32 game, moet ik eerst in windows de desktop via adapter de refreshrate op bv. 85 Hz zetten en de beeldafmetingen afstellen , optimaal geeft steeds 60 Hz, er is een registery fix voor, maar die weet ik ff niet.
Bij mij is het zo dat m'n desktop op 1024x768 staat op 85Hz, vervolgens stel ik m'n beeld groote af.
Niet op voorraad.
Pagina: 1