CoolInfo 0.83 is uit, nu met disk space monitoring

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 21:25
Changes v0.83:

- * d * / * D * Uptime formatting fixed
- Better error-correction for network transmission
- Fixed GDI leak when CPU usage in systray is enabled
- UI fixes: no multiple display item pop-up windows, timer turned off when other dialogs are on
- New feature: Drive space monitoring of up to four partitions, free and total disk space can be displayed
Homepage
Download

Afbeeldingslocatie: http://www.joshmeier.net/ci/screenshot4.gif

Veel plezier ermee... :)

Edit: ooops, url formatting beetje verneukt, moet nodig naar bed. ;) zo issie goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:21
Eindelijk een beetje een degelijke uitstraling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:29

Sick Nick

Drop the top!

http://www.joshmeier.net/ci/countdownlite.cgi

Zou de downloadlink eerder zo doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Overigens werkt ie nu nog beter!
Echt super, ben toch blij dat mensen dit soort programma's ontwikkelen.
[edit]
Krijg nog steeds een error als ik hem wil starten en ik gebruik de mbm dll...
jammer maar ja, dan maar mbm erbij starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Echt super, ben toch blij dat mensen dit soort programma's ontwikkelen.
CoolInfo is wel een beetje de vreemde eend in de bijt met al die bars hier. Nou hebben we MonBar weer... What's next: Kareem Abdul JaBAR? :P
Krijg nog steeds een error als ik hem wil starten en ik gebruik de mbm dll...
jammer maar ja, dan maar mbm erbij starten
Wat voor error ook weer? Het lijkt er namelijk op dat je één van de weinigen (of de enige) bent die een MBM gerelateerde fout krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

coolinfo.exe heeft fouten gegenereerd en wordt gesloten door Windows. U dient dit programma opnieuw te starten.

Er wordt een foutenlogboek gemaakt
En dan kijk ik bij logboeken, en is er helemaal geen logboek :?
Hij kapt er in ieder geval mee, als ik die mbm dll weer weghaal dan start hij weer normaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Heeft iedereen het probleem dat ie met XP wel eens wil kloten ?!
Vastlopen, zomaar sluiten ect....
Volgens mij niet helemaal voor XP die Coolinfo.
(trouwens deze versie heb ik niet bebruikt maar degene hier voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op dinsdag 09 oktober 2001 08:34 schreef Manic het volgende:
(trouwens deze versie heb ik niet bebruikt maar degene hier voor)
Het plaatje in de topic-post ziet er toch echt uit als XP

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagie onder win98 heb ik steeds een witte achtergrond enuh krijg ik echt weinig informatie te zien, is dat correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-02-2023

olafhartong

Erm...

Coolinfo roels..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Op dinsdag 09 oktober 2001 08:54 schreef Xtentic het volgende:
vraagie onder win98 heb ik steeds een witte achtergrond enuh krijg ik echt weinig informatie te zien, is dat correct?
Dat "Transparant" is idd een functie die alleen bij win2000/winXP beschikbaar is. Verder kan je door rechts te klikken in systray (op coolinfo icoon natuurlijk) aangeven wat je wel/niet wil zien... Default staat er idd wat weinig.

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 09:13 schreef Ook het volgende:

[..]

Dat "Transparant" is idd een functie die alleen bij win2000/winXP beschikbaar is. Verder kan je door rechts te klikken in systray (op coolinfo icoon natuurlijk) aangeven wat je wel/niet wil zien... Default staat er idd wat weinig.
Kan iemand anders een config van hem/haar posten zodat ik het simpel kan pasten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Op dinsdag 09 oktober 2001 09:23 schreef Xtentic het volgende:

[..]

Kan iemand anders een config van hem/haar posten zodat ik het simpel kan pasten enzo.
Ben je nou echt te lam om met je rechtermuisknop op die I te clicken en dan een paar dingen te selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 09:31 schreef it0 het volgende:

[..]

Ben je nou echt te lam om met je rechtermuisknop op die I te clicken en dan een paar dingen te selecteren?
N :O P E maar dan CRASHT ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:30 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

En dan kijk ik bij logboeken, en is er helemaal geen logboek :?
Hij kapt er in ieder geval mee, als ik die mbm dll weer weghaal dan start hij weer normaal op.
Het lijkt er inderdaad op dat je de enige bent met dit probleem, ik heb het nog niet eerder gehoord. Welke versie van MBM draai je? Je moet versie 5.09 draaien, geen enkele andere versie werkt. De mbmstarter.dll zou corrupt kunnen zijn, je kunt proberen hem nog een keer van de site te downloaden. De dll moet in de folder staan waar coolinfo.exe staat, verder kan ik geen redenen verzinnen waarom dit fout gaat.
Op dinsdag 09 oktober 2001 08:34 schreef Manic het volgende:
Er zijn veel mensen die CoolInfo zonder problemen op XP draaien, wat blijkt uit de vele screenshots die ik ervan gezien heb. De 'gevoelige' elementen van CoolInfo zijn de netwerk stats, de MBM temps en het weergeven van CPU usage in de systray. Als je wilt, kun je het volgende proberen, schakel deze drie elementen uit en kijk of CI goed draait. Zet dan één van de drie aan, draai een tijdje en kijk of het fout gaat. Werk zo verder tot je weet welke module moeilijk doet, dan kunnen we van daaruit kijken wat we eraan kunnen doen. Zorg in ieder geval dat je versie 0.83 gebruikt, want die heeft al wat bugfixes.

Xtentic: Bijna alle CoolInfo informatie wordt uit de Windows Performace counters gehaald die Win98 niet heeft. In principe kun je in Win98 alleen de computernaam, IP adres, en MBM temperaturen laten zien. Het ziet er niet naar uit dat er veel gedaan zal worden om het in Win98 te laten werken.

En verder: Wat zijn de ervaringen met de disk usage counters? Ik ben ze nu op mijn werk aan het testen (Win2000 SP2) en ik kan zowel lokale als gemapte drives monitoren. De waarde die wordt gegeven ligt een klein stukje van de waarde af die wordt gegeven als ik naar Properties van de betreffende partitie ga. Daarnaast worden de waarden bij mij gescheiden door komma's: 6GB wordt weergegeven als 6,000MB, terwijl ik in Regional Options heb aangegeven dat dit een punt moet zijn (dus 6.000MB). Heeft iemand anders wel een punt als scheiding of moet ik dit aanmelden als bug?

Verder nog wensen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt.

Jammer dat het weinig onderdelen van WIN98 ondersteund want wees eerlijk de meeste mensen werken nog met win9x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Jammer genoeg zijn er inderdaad nog vrij veel mensen die met Win9x werken, ik hoop dat ze allemaal snel upgraden naar 2000/XP want eerlijk gezegd vind ik het een hopeloos verouderd OS. No offence :) ;)

Ik bedoel, ik snap dat dat vanuit een developers oogpunt een slecht standpunt is, want je moet je software aanpassen aan de markt en niet andersom, maar dat is gewoon mijn persoonlijke mening.

Wat betreft de meerderheid: De CoolInfo sitestats zeggen dat 65.4% van de bezoekers Win2000/XP draaien en 25% Windows 98/Me. Ondanks het feit dat het zeker niet de meerderheid is, is 25% zeker een behoorlijk aantal. Je moet niet vergeten dat Win9x niet helemaal onbruikbaar is omdat je het naast de beperkte lokale info ook als client in een client/server setup kan gebruiken. Veel mensen gebruiken hun Win9x workstation om alle stats van hun Win2000 Server bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Wow! Die 'display items' functie is al heel ok!
Bedankt voor het mooie programma!!

wish: RTF voor elk item in kunnen stellen.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien dan een idee om wat kleine win98 dingen er bij in te bouwen... zou erg leuk zijn :) voor mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Op dinsdag 09 oktober 2001 11:15 schreef tomic het volgende:
wish: RTF voor elk item in kunnen stellen.
Staat al op de to-do list, daar wordt op dit moment aan gewerkt. Ook wordt het met een beetje geluk zo ontworpen dat er naar de achtergrond gekeken wordt en automatisch de tegenovergestelde kleur voor de tekst gekozen wordt. Da's handig voor mensen met een automatische wallpaper changer bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-09 13:05

Major Carnage

waki miko Reimu

Op dinsdag 09 oktober 2001 11:41 schreef 8-Track het volgende:

[..]

Staat al op de to-do list, daar wordt op dit moment aan gewerkt. Ook wordt het met een beetje geluk zo ontworpen dat er naar de achtergrond gekeken wordt en automatisch de tegenovergestelde kleur voor de tekst gekozen wordt. Da's handig voor mensen met een automatische wallpaper changer bijvoorbeeld.
Het is wel handig om die optie dan ook aan/uit te kunnen zetten, aangezien bij sommige achtergronden wit en zwart toch niet bepaald lekker kijken

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Bedankt, ik w8 rustig af tot de RTF feat. erin zit. 8)

Overigens staat het heel mooi op me Desktop: :)
[img=home.soneraplaza.nl/mw/prive/atomic/cool.jpg][/img]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

[quote]Op dinsdag 09 oktober 2001 11:59 schreef tomic het volgende:

[url=http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/atomic/cool.jpg]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

[quote]Op dinsdag 09 oktober 2001 12:00 schreef tomic het volgende:
[quote]Op dinsdag 09 oktober 2001 11:59 schreef tomic het volgende:

[afbeelding]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

ARGH! wat gebeurd er !???? :? :?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Whahaha LOL :D
Volgens mij haal je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif en de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/quote.gif door elkaar... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op dinsdag 09 oktober 2001 08:48 schreef TheLunatic het volgende:

[..]

Het plaatje in de topic-post ziet er toch echt uit als XP
Dude, je hebt tegenwoordig ook zoiets als Icon Packer ect.
Hier mee kun je zelfs win '95 iconen omtoveren naar XP.
Maar euh je hebt gelijk, maar je reactie slaat nergens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Plaatje van Tomic:
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/atomic/cool.jpg

Staat idd heel mooi op je desktop. Als je voortaan je plaatjes zoals hieronder gebruikt dan kan je ze wel zien in het topic:
code:
1
[img]http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/atomic/cool.jpg[/img]

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomic: hoe doe je dat met dat zwevend venster?.. explain pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:04 schreef Xtentic het volgende:
Tomic: hoe doe je dat met dat zwevend venster?.. explain pls.
rechtermuistoets op je taakbalk-->toolbars-->new toolbar
en dan browse kiezen, op zoek gaan naar die folder die je wil hebben. Nou krijg je er een nieuwe balk bij,en die je kan verslepen naar een willekeurige plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:00
Geinig progje.

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/coolinfo.jpg

Even paar vraagjes/opmerkingen.
- Fan1/2/3 doen het niet. In MBM wel. Waarschijnlijk omdat ze een andere naam hebben (CPU bijv. ipv fan 2)??
- Ik heb hem nu ge-hide. Hoe krijg ik de icon terug :)
- Kan je de icon ook verstoppen bij opstarten via start-up folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 oktober 2001 17:16 schreef biobak het volgende:
Geinig progje.

[afbeelding]

- Fan1/2/3 doen het niet. In MBM wel. Waarschijnlijk omdat ze een andere naam hebben (CPU bijv. ipv fan 2)??
1: Geen id :)
2: Weer op coolinfo.exe klikken.
3: Basic Setup:

Just download the executable and place it in a folder of your choice. When you run the executable, all necessary registry entries will be made. If you want to run the application without a tray icon, run it with the -h parameter. You can bring the icon up by re-running the app without -h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:16 schreef biobak het volgende:
Geinig progje.

...

Hmmm, ik heb het zelf niet getest want ik heb geen fans met RPM monitoring, maar ik heb wel screenshots gezien van mensen die het werkend hebben. Welke MBM versie gebruik je? Aan de naam ligt het denk ik niet, want ik heb mijn MBM temperatuur labels ook een andere naam gegeven en die werken wel.

Je krijgt je icon terug door de executable nog een keer op te starten, niet de netste oplossing, maar ja.

Je kunt CI opstarten zonder icon als je de exe opstart met de -h switch, dus je maakt gewoon een shotcut naar bijvoorbeeld "c:\program files\coolinfo\coolinfo.exe -h".

Edit: m4rt1n was me net voor. :)

Edit2: Als je XP draait, kun je ook gewoon in de systray properties het CoolInfo icon altijd op 'hide' zetten. Dan kun je gewoon op dat pijltje links van de systray klikken om erbij te komen. Zelfde resultaat en eigenlijk nog makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:26 schreef 8-Track het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb het zelf niet getest want ik heb geen fans met RPM monitoring, maar ik heb wel screenshots gezien van mensen die het werkend hebben. Welke MBM versie gebruik je? Aan de naam ligt het denk ik niet, want ik heb mijn MBM temperatuur labels ook een andere naam gegeven en die werken wel.

Je krijgt je icon terug door de executable nog een keer op te starten, niet de netste oplossing, maar ja.

Je kunt CI opstarten zonder icon als je de exe opstart met de -h switch, dus je maakt gewoon een shotcut naar bijvoorbeeld "c:\program files\coolinfo\coolinfo.exe -h".

Edit: m4rt1n was me net voor. :)
Hehe, thanx. Dat is pas support. Ik gebruik MBM 5.095 en dat is een beta. Dus dat moet het probleem zijn. Ik ga denk ik maar terug naar 5.05 oid.
Op het eerste plaatje zit er een soort schaduw onder de lettertjes. Is dat een feature van het progje of windowsblinds oid?

edit: fan werkt nu. Lag aan mbm 5.095 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Het feit fat je MBM 5.095 is het probleem, Ik quote de CoolInfo site nog maar even:
Note 2: CoolInfo does not work with Motherboard Monitor 5.095 Beta because some items in the shared memory are changed around, an updated mbmstarter.dll will be released when MBM 5.1 comes out.
En op de MBM site staat:
Shared memory update:

Placed the new shared memory used in MBM 5.1 on the shared memory page. please not this is not exactly the same as the 5.095, so if your a developer then mail me and I will send you my working build (please include your program so I can verify, don't want working build to be spread around to much).
Als MBM 5.1 uitkomt komt er ook een nieuwe mbmstrater.dll die alles weer goed aanspreekt. MBM 5.09 is enige versie die goed werkt met CoolInfo.
Op het eerste plaatje zit er een soort schaduw onder de lettertjes. Is dat een feature van het progje of windowsblinds oid?
Die gozer heeft zijn desktop een beetje gephotoshopt door zelf schaduw achter de letters te plaatsen. :) Ziet er inderdaad heel mooi uit, en dat kan jij natuurlijk ook doen. Echt schaduwsupport is op dit moment in onderzoek, het is wat lastig te implementeren.

Edit: ik moet sneller typen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 20:14
Ik vind dit programma beter dan mbm statbar winbar en al die troep bij elkaar.
Hier heb je gewoon echt alles :)

en men fans zie ik ook btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Oke, nog wat verzoekjes. Misschien had je ze al gehad.
- Tonen processorsnelheid
- Temperatuur standaard in Celcius. Is nu Farhrenheid. F-jes moeten C-tjes worden in Display Items.
- Hulp bestandje?
Verder een zeer handig progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Ook >> Bedankt voor de hulp. Ik snapte er niets meer van! >:)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:57 schreef biobak het volgende:
Oke, nog wat verzoekjes. Misschien had je ze al gehad.
- Tonen processorsnelheid
- Temperatuur standaard in Celcius. Is nu Farhrenheid. F-jes moeten C-tjes worden in Display Items.
- Hulp bestandje?
Verder een zeer handig progje.
CPU snelheid is een constante, dus je kunt dat ook gewoon als label neerzetten, zoals hier.

Ik heb op dit moment alle informatie op de website gezet, maar een hulp bestandje is inderdaad wel een goed idee. Er is overigens al een HTML hulp bestandje beschikbaar als je coolinfo.exe -? draait. Weet iemand hoe je HLP bestanden maakt? Of zal ik het gewoon in HTML doen?

Dit is nu mijn configuratie thuis:

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/aband/Ars/ci83.png

Edit: spelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
CPU speed leek me wel handig in combinatie met tooltjes als SoftFSB. MBM biedt de mogelijkheid ook om realtime de cpu snelheid uit te lezen. Zou je dus zo kunnen implementeren.

Een hlp bestand is niets anders dan een soort RTF bestand. Ze zijn heel gemakkelijk te maken. Meer info op: http://www.thebestweb.com/VBFAQS/faq_makehelp.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Op woensdag 10 oktober 2001 12:12 schreef biobak het volgende:
CPU speed leek me wel handig in combinatie met tooltjes als SoftFSB. MBM biedt de mogelijkheid ook om realtime de cpu snelheid uit te lezen. Zou je dus zo kunnen implementeren.

Een hlp bestand is niets anders dan een soort RTF bestand. Ze zijn heel gemakkelijk te maken. Meer info op: http://www.thebestweb.com/VBFAQS/faq_makehelp.asp
Je hebt helemaal gelijk, ik heb je verzoek in de Ars Technica thread neergezet.

Bedankt voor de Help file info, ik zal er meteen even naar kijken.

Heeft iemand verder nog wensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitProcessor
  • Laatst online: 08-10 20:22
Nevermind, need some :Z

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan aan mij liggen
maar hoe de neuk krijg je die info op een plaats die jij wilt, zoals mooi rechtsonder langs je startbalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-02-2023

olafhartong

Erm...

vet !

Coolinfo roels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Laatst online: 08-10 01:08

Nietzman

Woei!

Kunnun hier ook winamp controls in?
(serieus)
lijkt me wel lijp staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:12 schreef housem het volgende:
het kan aan mij liggen
maar hoe de neuk krijg je die info op een plaats die jij wilt, zoals mooi rechtsonder langs je startbalk
Als je CI transparant hebt gezet, dan is ie heel moeilijk te verplaatsen, je moet echt tot op de pixel nauwkeurig op een letter gaan staan om hem te kunnen verslepen. Het is lastig, maar het went. Je kunt ook transparency uit zetten, het window verslepen en het daarna weer aanzetten. Het staat al op de Feature Request lijst, hopelijk wordt het verbeterd.
Kunnun hier ook winamp controls in?
CI is helemaal gebaseerd op tekst, hoe stel je je dat voor? Gewoon kleine icoontjes van met de groote van een letter? Misschien is het wel geinig ja.

biobak: Er is nu ook een help file, je kunt hem hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah dat was het dus,
bedankt voor je reply, alles werkt/ziet er nu goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Op vrijdag 19 oktober 2001 20:36 schreef 8-Track het volgende:

CI is helemaal gebaseerd op tekst, hoe stel je je dat voor? Gewoon kleine icoontjes van met de groote van een letter? Misschien is het wel geinig ja.
Iets als transparante knopjes met tekentjes erop....
like > voor play, >> voor ff, *zown vierkantje* voor stop, enz.
just a thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Euhm
mijn uptime tellertje telf af... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
Op zondag 21 oktober 2001 19:02 schreef nietzman het volgende:
Euhm
mijn uptime tellertje telf af... :?
Jaaa, da's een feature, bij nul ontploft je PC. ;) :+

Serieus: Hoe lang is je uptime? En welke string gebruik je voor de uptime? Deze zou goed moeten werken:
code:
1
<NAME=Uptime FORMAT="*D* days, *H* hrs, *M* mins" LEADZERO SIZE=20>

Er is op sommige systemen een vaag bugje waar de dagen niet goed geteld worden als je *d* voor de dagen gebruikt, met een hoofdletter is het wel goed.

* 8-Track krijgt van dit forum wel de meest vage bug reports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verplaats ik me stats? zegmaar dat ik ze ff naar de rechter hoek (onder) wil slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Laatst online: 06-10 13:22

bloasfist

Slot-A Crew

sorry dat ik dit omhoogschop, maar is die homepage verplaatst toevallig ofzo? Kan er niet op komen namelijk.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Laatst online: 06-10 13:22

bloasfist

Slot-A Crew

Op dinsdag 20 november 2001 15:47 schreef NielsVanRooij het volgende:
http://daisyman.arsware.org/coolinfo/
ah.. danku, het heet tegenwoordig dus coolmon. Dan ga ik maar eens updaten van v 0.78
edit:

errug veel beter geworden! Keep up the good work!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Erg ouwe topc die ik nu omhoogschop, maar misschien kan iemand me hier helpen:

Ik draai nu Coolmon 0.985 en ik krijg het kreng nietonder windows 98 aan de praat, telkens die popup dat m'n performance monitors uit staan en dat ik een proggie moet downen van microsoft (voor win2k...). JA en NEE werken allebei niet dan..

Iemand ideeen?

Roomba E5 te koop

Pagina: 1