Op dinsdag 09 oktober 2001 00:30 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
En dan kijk ik bij logboeken, en is er helemaal geen logboek

Hij kapt er in ieder geval mee, als ik die mbm dll weer weghaal dan start hij weer normaal op.
Het lijkt er inderdaad op dat je de enige bent met dit probleem, ik heb het nog niet eerder gehoord. Welke versie van MBM draai je? Je moet versie 5.09 draaien, geen enkele andere versie werkt. De mbmstarter.dll zou corrupt kunnen zijn, je kunt proberen hem nog een keer van de site te downloaden. De dll moet in de folder staan waar coolinfo.exe staat, verder kan ik geen redenen verzinnen waarom dit fout gaat.
Op dinsdag 09 oktober 2001 08:34 schreef Manic het volgende:
Heeft iedereen het probleem dat ie met XP wel eens wil kloten ?!
Vastlopen, zomaar sluiten ect....
Volgens mij niet helemaal voor XP die Coolinfo.
Er zijn veel mensen die CoolInfo zonder problemen op XP draaien, wat blijkt uit de vele screenshots die ik ervan gezien heb. De 'gevoelige' elementen van CoolInfo zijn de netwerk stats, de MBM temps en het weergeven van CPU usage in de systray. Als je wilt, kun je het volgende proberen, schakel deze drie elementen uit en kijk of CI goed draait. Zet dan één van de drie aan, draai een tijdje en kijk of het fout gaat. Werk zo verder tot je weet welke module moeilijk doet, dan kunnen we van daaruit kijken wat we eraan kunnen doen. Zorg in ieder geval dat je versie 0.83 gebruikt, want die heeft al wat bugfixes.
Xtentic: Bijna alle CoolInfo informatie wordt uit de Windows Performace counters gehaald die Win98 niet heeft. In principe kun je in Win98 alleen de computernaam, IP adres, en MBM temperaturen laten zien. Het ziet er niet naar uit dat er veel gedaan zal worden om het in Win98 te laten werken.
En verder: Wat zijn de ervaringen met de disk usage counters? Ik ben ze nu op mijn werk aan het testen (Win2000 SP2) en ik kan zowel lokale als gemapte drives monitoren. De waarde die wordt gegeven ligt een klein stukje van de waarde af die wordt gegeven als ik naar Properties van de betreffende partitie ga. Daarnaast worden de waarden bij mij gescheiden door komma's: 6GB wordt weergegeven als 6,000MB, terwijl ik in Regional Options heb aangegeven dat dit een punt moet zijn (dus 6.000MB). Heeft iemand anders wel een punt als scheiding of moet ik dit aanmelden als bug?
Verder nog wensen?