Mario Kart FC 1590-4774-1019
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
ik knal iedereen neer, weet je zeker dat ze er geweest zijn, tegenwoordig kan je geen risico's meer nemen
haha,.. LOL..Op dinsdag 09 oktober 2001 00:49 schreef K-Mile het volgende:
-15000 hard mode...
ik knal iedereen neer, weet je zeker dat ze er geweest zijn, tegenwoordig kan je geen risico's meer nemen
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
[edit]Oeps, missers eraf
Denk dat dat komt omdat ik het niet zo heb op terroristen.
Vind het trouwens wel een leuk spel , en al dat gezeik om niks, wat is hier nou "ziek" aan???
Het zijn maar plaatjes.
Edit:
heb 90 binladens gekilled (90x1000=90000)
- 10 missers (10x500=5000)
- 4 killed hostages (4x1500=6000)
In totaal dus 79000
Vind ik ook... het zijn maar plaatjes... maar jah... ze moeten toch wat te zeuren hebben.... alsof je hiermee een oorlog uitlokt ofzo..Op dinsdag 09 oktober 2001 01:13 schreef Legion het volgende:
Denk dat dat komt omdat ik het niet zo heb op terroristen.
Vind het trouwens wel een leuk spel , en al dat gezeik om niks, wat is hier nou "ziek" aan???
Het zijn maar plaatjes.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat is het erge... hij is NIET ontspoort. Als hij ontspoort was was hij niet gevaarlijk geweest. Hij heeft alleen een eng perspectief en gelooft daar nogal erg inOp dinsdag 09 oktober 2001 00:57 schreef Neelon het volgende:
De topic titel blijft gewoon "not done", nu (zeker) niet, maar anders ook niet. Die vent is gewoon serieus ontspoort.
Maar dit is al eens voorbijgekomen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Mother, will they like this song?
Verwijderd
mogen we die naam niet meer uitspreken ofzo?
en waarom zou dit betekenen dat ik geen respect zou hebben voor de slachtoffers??? Ik heb heus wel respect voor de slachtoffers... en dit is maar een spel hoor.. zoals ik al zei.Op dinsdag 09 oktober 2001 08:36 schreef Peppers4ever het volgende:
Ja... het is een beetje vreemd om dit nog op het net te houden, terwijl er een oorlog bezig is, maar het is bij lange na niet het ergste wat ik gezien heb. Kijk, dit zal geen oorlog uitgelokt hebben, maar het mist gewoon respect voor de slachtoffers... dat vind ik er een beetje fout aan.
Verwijderd
Ik zeg niet dat JIJ persoonlijk geen respect hebt, maar dat het maken van dit soort spellen nou niet echt in een rechte lijn staat met het eer betuigen en het respect opbrengen voor de slachtoffers van zo'n onmenselijke aanslag. Ik ga niemand persoonlijk beschuldigen, maar ik wil je toch even zeggen wat je nabestaanden wel niet aan kunt doen met het maken van dit soort spellen (ik weet het jij hebt dit niet gemaakt)... Ik ben er zelf toevallig nog niet eens helemaal van overtuigd dat Osama Bin Laden nou helemaal verantwoordelijk was voor de aanslag. Ja, hij zal er wel iets mee te maken hebben gehad, en daarvoor moeten ze hem traceren en terechtstellen, maar dat ie virtueel momenteel duizenden keren wordt vermoord voor iets wat niet eens voor 100% vast staat of het wel zijn pakkie an (bewijsstukken zijn nog steeds niet openbaar gemaakt, dus ik kan er niet echt een oordeel over geven) is... Vind ik wel een beetje apart.Op dinsdag 09 oktober 2001 10:31 schreef neggix het volgende:
[..]
en waarom zou dit betekenen dat ik geen respect zou hebben voor de slachtoffers??? Ik heb heus wel respect voor de slachtoffers... en dit is maar een spel hoor.. zoals ik al zei.
Maar even goed, ik bedoelde die post niet persoonlijk.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Humor is een manier van verwerken. Sommige mensen gebruiken dus hun uitingen in de vorm van dit soort spellen, om hun verdriet te verwerken, en dat doen ze dus dmv een lach.Op dinsdag 09 oktober 2001 17:08 schreef Peppers4ever het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat JIJ persoonlijk geen respect hebt, maar dat het maken van dit soort spellen nou niet echt in een rechte lijn staat met het eer betuigen en het respect opbrengen voor de slachtoffers van zo'n onmenselijke aanslag. Ik ga niemand persoonlijk beschuldigen, maar ik wil je toch even zeggen wat je nabestaanden wel niet aan kunt doen met het maken van dit soort spellen (ik weet het jij hebt dit niet gemaakt)...
Nou, ik weet wel zeker dat meneertje Laden er wat mee te maken heeft. Blair heeft gezegd, dat hij bewijsstukken heeft gezien die zo duidelijk zijn, dat het niet KAN missen. Ondertussen worden er allerlei goodies gemaakt die in afghanistan rondhangen (kalenders met neerstortende vliegtuigen, en erboven: "God is almachtig", of logo's voor op je nokia telefoon, etc etc.). En waarom verschuilt meneertje Laden zich anders zo? Als hij dr niets mee te maken heeft, dan kannie toch ook wel terecht staan? Ze zullen geen hard bewijs tegen krijgen....Ik ben er zelf toevallig nog niet eens helemaal van overtuigd dat Osama Bin Laden nou helemaal verantwoordelijk was voor de aanslag. Ja, hij zal er wel iets mee te maken hebben gehad, en daarvoor moeten ze hem traceren en terechtstellen, maar dat ie virtueel momenteel duizenden keren wordt vermoord voor iets wat niet eens voor 100% vast staat of het wel zijn pakkie an (bewijsstukken zijn nog steeds niet openbaar gemaakt, dus ik kan er niet echt een oordeel over geven) is... Vind ik wel een beetje apart.
Maar even goed, ik bedoelde die post niet persoonlijk.
Verwijderd
Ok, das waar, ik uit mij met verhalen over SplinterdwergenOp dinsdag 09 oktober 2001 20:42 schreef Tu-Tone het volgende:
[..]
Humor is een manier van verwerken. Sommige mensen gebruiken dus hun uitingen in de vorm van dit soort spellen, om hun verdriet te verwerken, en dat doen ze dus dmv een lach.
Ja, maar Blair hangt wel heel erg aan de p*k van Bush (nou ja, alleen als Kok er ff niet aan hangt dan...), dus ik vertrouw dat niet zo, ook het feit dat Nederland niks te zien krijgt, maar er wel verwacht wordt dat we meedoen...[..]
Nou, ik weet wel zeker dat meneertje Laden er wat mee te maken heeft. Blair heeft gezegd, dat hij bewijsstukken heeft gezien die zo duidelijk zijn, dat het niet KAN missen. Ondertussen worden er allerlei goodies gemaakt die in afghanistan rondhangen (kalenders met neerstortende vliegtuigen, en erboven: "God is almachtig", of logo's voor op je nokia telefoon, etc etc.). En waarom verschuilt meneertje Laden zich anders zo? Als hij dr niets mee te maken heeft, dan kannie toch ook wel terecht staan? Ze zullen geen hard bewijs tegen krijgen....
Dit topic is gesloten.
![]()