Hallo, mooi forum. Ik kom hier al een tijdje en heb mezelf nu ook maar lid gemaakt van je forum.
Ziet er mooi uit ! Klasse !
Ziet er mooi uit ! Klasse !
Graag nodigen we je uit om deel te nemen aan het Tweakers halfjaaronderzoek. Via deze enquête willen we een beeld krijgen van hoe je Tweakers ervaart en de verschillende onderdelen waardeert. Invullen duurt ongeveer vijf tot tien minuten.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
*blam* Da's pas iemand welkom hetenOp maandag 08 oktober 2001 23:31 schreef Nielsz het volgende:
Hoi!
lees de faq,
en leer zoeken!
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Je moet het er vanaf het prille begin keihard in stampenOp maandag 08 oktober 2001 23:32 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
*blam* Da's pas iemand welkom heten
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
DUH...Op maandag 08 oktober 2001 23:38 postte Nielsz twee keer kort achter elkaar terwijl hij ook het edit knopje had kunnen gebruiken:
[..]
Uit de fijn FAQ!
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Yeah, that helps.Op dinsdag 09 oktober 2001 09:36 schreef Idéfix het volgende:
Nutter
Aannames zijn fataal.
ff opgezocht voor je.Op dinsdag 09 oktober 2001 04:38 schreef koekoeksjong het volgende:
Welkom Emile...
Bij de weg waar ligt Nutter ...???
Ja...,bij de weg maar WAAR bij de weg ...???

specs : wil je niet weten
Haha, dus DAAROM zijn er zoveel leden van GOp dinsdag 09 oktober 2001 01:35 schreef BAZZA het volgende:
Welkom namens mij en onze GOT mascotte
[afbeelding]
Verwijderd
<font style='font-size : 120pt' color=#AAAAF0>HALLO!</font>Op maandag 08 oktober 2001 23:43 schreef chucky666 het volgende:
hallo
Hallo
HAllo
HALlo
HALLo
HALLO
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Ook hallo van mijOp dinsdag 09 oktober 2001 13:25 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
<font style='font-size : 120pt' color=#AAAAF0>HALLO!</font>
Bericht hierboven
moderaters kunnen HTML gebruikenOp dinsdag 09 oktober 2001 15:02 schreef Mister_X het volgende:
WAAZZAAAAPPPPPPPP geeeeeeeeekyyyyyyyyyyy
(hoe doe je die grote letters? font size?)
Dit topic is gesloten.
![]()