Diablo2 + windows98 = Blauw Scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 13:13
Hallo mensen, ik ben een van de vele die diablo2 egt in de winkel heeft gekocht, thuis aangekomen uiteraard metteen spelen :)

ik wil hem installeren (Multiplayer install) alles gaat goed, maar als ik hem opstart krijg ik een blauw scherm van windows, ik krijg niet eens de msg van "Stop de Play cd erin"

Ok, ikke de patch van de diablo2 site af gehaald en nieuwe drivers van de videokaart (TNT1), weer proberen.. weeer blauw scherm aarrggh :(

en als ik hem op mijn laptop installeer draait ie prima...

Systeem: AMDK6-2 450
96 Mb ram
Nvidia TNT1
Windows 98
DirectX 7

Laptop: Pentium 3 500
64 Mb ram
vage 2d kaart
Windows 98se
DirectX 7

hellupp !!

Verwijderd

Heb ik ook gehad maar dan met een TNT2 je moet ff proberen, geen 3d maar 2d direct draw.
werkt bij mij als een zonnetje en is ook beter op Battle.net minder LAG

Voor meer info over Battle.net zie posting: Tips voor Bnet.

en natuurlijk de nieuwste drivers en als die niet werken dan de reference of een versie ouder.

Succes

Verwijderd

Oeps vergeten

je moet dus wel ff je video test draaien die bij diablo zit.

cya

Verwijderd

Denk dat het aan de drivers van je videokaart ligt. Ik (TNT2 Ultra,W98) had zo ongeveer hetzelfde probleem met reference drivers 3.90. Nadat ik reference drivers 5.22 geinstalleerd had, was het probleem over :)

Greetz,

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 13:13
ik heb gisteravond de nieuwe drivers geinstalleerd van nvidia, het spel in 2d modus gezet, maar nog steeds die blauwe schermen :(

• apyss
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik gebruik referencedriver 3.53 => geen problemen. Maar misschien ligt het gewoon niet aan de videokaart...
't Kan net zo goed een probleem zijn met -ik doe maar een gooi- tsr-progs of een irq/dma conflict.
Pagina: 1