Toon posts:

computer helemaal van slag!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We hebben sinds kort een nieuwe Laser computer hier die eerst prima werkte. nadar ik wat schroeven aan de achterkant heb losgehaald om de pc open te maken werkte hierna (ik weet niet of het ermee te maken heeft) opeens de modem niet meer. De pc kon de modem niet meer detecteren, communicatie met de modem is onmogelijk geworden,
Dus ik heb Windows ME opnieuw geinstalleerd maar nog steeds werkt de modem niet en..... de geluidkaart (Creative Live) produceert ook geen geluid meer. Een aantal vage foutmeldingen over een missend dll bestand en als ik in het Creative menu dingen wil veranderen krijg ik zelfs de melding dat Creative Live niet geinstalleerd is..... IS DUS WEL ZO! Zelfs helemaal met de officiële meegeleverde software!

Wat te doen want ik word er gek van :'( :(
Weet iemand wat er aan de hand is of wat ik moet doen en zo niet...: De pc heeft 3 jaar onsite garantie bij Laser. Laser bellen en pc laten ophalen?

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Heb je hem alleen opengehaald of heb je er ook dingen in zitten veranderen? (kaarten wisselen of eruit halen)

Zo ja... opnieuw openmaken en herstellen in originele staat.)

Zo nee... Lekker laten ophalen

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet open gehad, aan de achter kan 4 schroeven losgedraaid en een soort van slotje opengedaan (wat ik nu niet meer dicht krijg.. maar lijkt me onmodelijk dat dat een probleem is) Maar goed, kreeg de pc dus niet open, (waren niet de goede schroeven ofzo) dus weer netjes dichtgemaakt en dus precies hetzelfde als ie was...

Verwijderd

Topicstarter
Maar het lijkt me wel een garantieprobleem toch?
De software wordt namelijk makkelijk geinstalleerd etc etc. Alleen de hardware wordt niet bereikt....
Laten ophalen en bij Laser laten oplossen?

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op maandag 08 oktober 2001 23:46 schreef O_Connels het volgende:
Maar het lijkt me wel een garantieprobleem toch?
De software wordt namelijk makkelijk geinstalleerd etc etc. Alleen de hardware wordt niet bereikt....
Laten ophalen en bij Laser laten oplossen?
probeer nog eens de modem goed aantedrukken enzo... misschien dat ie met het loshalen van de kast een beetje uit het slot is gezakt (niet goed vast geschroeft :? )

over de garantie, hoop dat je met het openmaken geen zegeltje ofzo hebt verbroken??

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen zegel ofzo verbroken....
Was een soort van schuifslotje weet niet wat de functie ervan is... Alles zot gewoon goed vast op deze manier dus...

Modem aanduwen zou misschien helpen maar probleem is dat ik die k*tkast van die Laser niet openkrijg, geen idee hoe ie open moet. Dus ik dacht laat Laser het dan maar lekker zelf doen, krijg ik ook geen gezeik

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op maandag 08 oktober 2001 23:56 schreef O_Connels het volgende:
Nee geen zegel ofzo verbroken....
Was een soort van schuifslotje weet niet wat de functie ervan is... Alles zot gewoon goed vast op deze manier dus...

Modem aanduwen zou misschien helpen maar probleem is dat ik die k*tkast van die Laser niet openkrijg, geen idee hoe ie open moet. Dus ik dacht laat Laser het dan maar lekker zelf doen, krijg ik ook geen gezeik
Tja, misschien wel het verstandigste... loop je teminste geen risico... Maar dan moet je wel je compu een paar dagen missen :) :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Topicstarter
ja, helemaal waar, maar er is nog een pc in huis gelukkig! :D
Pagina: 1