DVD met tuner

Pagina: 1
Acties:

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
Hi all
Ik heb sinds kort een nieuwe receiver, Denon Dolby surround en Dolby Digital voorbereid.
Nou wil ik TV en Video in stereo uit de receiver hebben (of surround, sommige tv-uitzendingen zijn toch al in surround??), maar tv en video zijn mono :(
Ik zoek dus een goedkope DVD-speler, met tuner, die dus stereosignaal van tv-kanalen naar receiver kan sturen.
Met het liefst ook ingebouwde Dolby Digital decoder.
Zijn die er voor weinig, zeg 500 piek??
En zo ja welke is aan te raden.
Misschien weten jullie ook nog wel een goedkopere oplossing om iig stereo tv-signaal te toveren??

specs

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bestaan niet...

Goedkoopste oplossing is de allergoedkoopste stereo VCR die je kan vinden (kan al voor 277 schijnt :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op maandag 08 oktober 2001 23:27 schreef JvS het volgende:
Bestaan niet...

Goedkoopste oplossing is de allergoedkoopste stereo VCR die je kan vinden (kan al voor 277 schijnt :P).
En JvS gaat door voor de wasmachine Piëre !!! Op naar de volgende vraag... ;)

Nee zonder dollen idd een video is de best oplossing, een DVD speler met Tuner is onzinnig omdat je niet op een DVD kan onemen (nog niet) dus waarom dan een tuner...

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
Op maandag 08 oktober 2001 23:27 schreef JvS het volgende:
Bestaan niet...

Vriend van mij heeft die Sony S300 set, en volgens mij zat daar toch echt een tuner is, of is dit dan een radio tuner, omdat hier ook versterker zit ingebouwd???

En die stereo VCR van 277 heb ik gezien bij de MediaMarkt idd, Thomson :?, is dat wat?

specs

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:43
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:26 schreef twopack het volgende:

[..]

Vriend van mij heeft die Sony S300 set, en volgens mij zat daar toch echt een tuner is, of is dit dan een radio tuner, omdat hier ook versterker zit ingebouwd???
RADIO-tuner, precies ja...
dus voor tv beeld en geluid zal je dr niet al te veel aan hebben...

Leeg - Sinds 20180907