Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

75 fps un UT niet meer en niet minder.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het een beetje vreemd. Op mijn pIII650@864 met 770 ultra haal ik alleen maar 75 fps, heel soms als er veel raketten en poppen lopen 74 of 73 , maar niet lager. en in een smal gangetje in m'n uppie ook 75.
Ik heb alleen vorige maand de cpu vervangen ; er zat eerst een pIII450@600 in, en daar flucteerde die wel veel meer. Beetje wierd.......een bottleneck , maar zo erg? of is ut gek ?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ehhh..wat voor resoltie speel je en welke drivers gebruik je want ik haal dat niet met mijn tnt2u k7m600 ? ;)

Verwijderd

Topicstarter
laatste detonator drivers + core op 190 en mem op 210 + op 800*600 16 bit en alles full detail. Maar bij quake3 zakt de fps wel , maar bij ut bijna niet, heel raar.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:08

BeaM-R

Powerrrrr

Zit met mijn PIII 450@504 MHz en V770@140/180 gemiddeld op 32 fps.
resolutie 800*600 16 bit en full details.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Hoeveel gaat het omhoog als je je cpu upgrade? (veel d8 ik namelijk)
Ik heb nu een geforce ddr/p2 400 en alles speelt prima, behalve UT (gem 35 fps)...iets wat af en toe best naar is.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Topicstarter
Behoorlijk wat in mijn geval met een tnt2 ultra. Maar boven de 500 mhz gaan bij mij de prestaties verhoudings gewijs naar beneden. Dan is de ultra een bottlenekje. Maar met een ddr en pII 400 moet je toch wel meer frames kunnen halen ???

Verwijderd

Celeron 433@488 Viper 770 155@172 in 1024xeeh nog wat :) in 32 bit en alles full detail +-30 FPS :9

Nieuwste patch downloaden ! helpt best in de FPS !!!

• Papillon
  • Laatst online: 23-09 14:18

Papillon

Spring 's in the Air...

Ehr... Heel misschien VSYNC nog aanstaan ?

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

Verwijderd

VSYNC ? waar zet je dat aan/uit ?

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
De maximale fps van UT wil zeggen hoeveel hertz ie draait, dat weet ik 100% zeker !!!!!!
Kijk welke resolutie je hebt met hoeveel bit en ztel het ook effe in wondows in en zet het als je monitor het kan daar op meet hz zodat je maxfps in UT ook beter wordt

• Animal_X
  • Laatst online: 13-11 00:30

Animal_X

Rodin

He ja Carel, klopt als een bus!!!!!!

Wordt nu dus echt tijd voor een nieuwe monitor> max 1024*768 @60hz :( :( :(
(LG Studioworks 520Si, 15")

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• broes willems
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
mmmmmmmm,
mijn CTX flattron kan lekker hoge frekwensies aan maar ik moet mijn asslon550 nog overklokken :( (durfnie).

Verwijderd

Topicstarter
niet durven wat is dat nauw voor een smoes :)

• broes willems
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik had er al een keer een professioneel overgeklokte athlon inhangen (500@650) maar dat was een ramp (afslaan tot en met) :( .
De verkoper (voor tweakers bekend nederlands internetbedrijfje) zei:
99% zeker dat het aan je sdram ligt.
Dus vervangen......nee was het niet
toen was het 99% zeker de voeding
Die vervangen...... nee was het niet
Toen was het 99% zeker mijn moederbord
Ik dacht: ik weet 100% zeker dat ik mijn geld terug wil! (dat kreeg ik gelukkig :) ... de dagprijs :( )

Nou obese kans dat het dus inderdaad mijn mobo is die het overklokken niet trekt (K7M).
Het is waarschijnlijk een maandagmorgenmodel.
Ik durf nu niet met een goldfingerdevice aan de slag want dan krijg ik straks wéér dat gezeur....resultaat: ik durfnie.

Broes willems schopttochkont in UT ;) .
Pagina: 1