Wat maakt het uit of je je maxfps in q3 nou op 200 zet of op 100? Het lijkt me toch dat quake3 beter loopt als je hem op 200 hebt staan, maar toch hoor ik sommige lui dat er dan iets verslechterd , iets met verbinding ofzo? Ik weet het nog niet helemaal 100%, ik hoop dus dat jullie me hier iets meer over kunnen vertellen, want tot nu toe heb ik m'n maxfps mooi op 200 staan
Hoe kon ik hem ook al weer veranderen????
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Veranderen doe je met /com_maxfps
en sommige hebben em laag staan om de megahealth jump te kunnen halen in q3dm13...
en sommige hebben em laag staan om de megahealth jump te kunnen halen in q3dm13...
IK snap die magehealth jump niet waarom kan dat alleen bij bepaalde fps ??????
Die van mij staat op max 300 wat ie soms haalt :-)
Maakt volgens mij geen zak uit waar ie op staat het is bij mij 100 herz dus zie je ook maar 100 beeldjes alleen rekent ie er gewoon voor jan lul teveel uit.
Die van mij staat op max 300 wat ie soms haalt :-)
Maakt volgens mij geen zak uit waar ie op staat het is bij mij 100 herz dus zie je ook maar 100 beeldjes alleen rekent ie er gewoon voor jan lul teveel uit.
Die MH jump is volgens mij een soort bug in het spel die ze erin hebben laten zitten...
Je moet de /com_maxfps instellen die je op dat moment van de sprong haalt.
Je moet de /com_maxfps instellen die je op dat moment van de sprong haalt.
Verwijderd
met /con_maxfps 80 haal je de mh jump altijd
quake3 zuigt trouwens, ga Challenge promode spelen dat is veel meer een uitdaging
je kan t downloaden op http://www.challenge-world.com
quake3 zuigt trouwens, ga Challenge promode spelen dat is veel meer een uitdaging
je kan t downloaden op http://www.challenge-world.com
Ik wil wel een potje spelen
...
Damn ik heb sinds dat ie uit is al 17uur gespeeld ofzo
..(hij is 3 dagen uit )..
icq me maar als je wilt spelen
68411497
Damn ik heb sinds dat ie uit is al 17uur gespeeld ofzo
icq me maar als je wilt spelen
de fps voor die double-jump was ooit vastgelegd op 125 maar ik haal nu 170 en kan nog steeds double-jumpen. Volgens mij heeft het ook te maken met je instelling van je refreshrate.
[qoute]
Hoe meer frames er verstuurd moeten worden hoe meer traffic er over je lijntje gaat.
[/qoute]
Da's vette bullshit he? Het enige wat je client doorgeeft en krijgt is data van items en players. Het is geen terminal..
Alleen je pc heeft het makkelijker omdat ie niet constant maximaal hoeft te presteren.
[qoute]
Hoe meer frames er verstuurd moeten worden hoe meer traffic er over je lijntje gaat.
[/qoute]
Da's vette bullshit he? Het enige wat je client doorgeeft en krijgt is data van items en players. Het is geen terminal..
Alleen je pc heeft het makkelijker omdat ie niet constant maximaal hoeft te presteren.
Verwijderd
Even het volgende,
Als je een monitor hebt met bijvoorbeeld een frequentie van 100HZ, dan heeft het toch geen voordeel als je 200FPS haalt, je videokaart kan er toch niet meer als 100 naar de beeldscherm toe sturen.
Of kraam ik nu onzin uit? Maar als mijn verhaal niet klopt, ik sta open voor nieuwe informatie.
Als je een monitor hebt met bijvoorbeeld een frequentie van 100HZ, dan heeft het toch geen voordeel als je 200FPS haalt, je videokaart kan er toch niet meer als 100 naar de beeldscherm toe sturen.
Of kraam ik nu onzin uit? Maar als mijn verhaal niet klopt, ik sta open voor nieuwe informatie.
Het zit denk ik zo... Als je 100fps met 100hz heb dan mist ie wel eens een paar frames omdat het nooit 100% kan gelijk lopen.. maar als je 200fps op 100hz heb dan mist ie minder frames dus het loopt dan vloeiender........ denk ik
Verwijderd
Oja nog iets, bioscoopfilms worden toch afgespeeld met 25 FPS. Iets wat voor het menselijk oog als vloeiend wordt ervaren.
Maar als ik aan het gamen ben en ik doe dat met 25 fps, zie ik het toch wel schokken. Hoe kan dit?
Maar als ik aan het gamen ben en ik doe dat met 25 fps, zie ik het toch wel schokken. Hoe kan dit?
Om dat je er dichter op zit (bekijk maar eens een demo met 25fps van een afstand van 5meter ziet het er ook vloeiend uit...)
En om dat je er meer op focus en omdat je het zelf moet besturen merk je er meer van...
En om dat je er meer op focus en omdat je het zelf moet besturen merk je er meer van...
Verwijderd
Is het ook niet zo dat bijvoorbeeld in UT het aantal FPS iets te rooskleurig wordt weer gegeven?
1ckboy.... jij zegt wel hele lompe dingen ..die framerate theorie is wel heel gaar van jou . het is juist dat ie bij maxfps 100 beter zou doen omdat ie dan niet 100 procent belast wordt en dan al beter kan reageren op de volgende frames.
Pagina: 1