Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT met Hercules Prophet II 64Mb

Pagina: 1
Acties:

• The Hippie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 17:40
Ik heb sinds vandaag dit leuke (blauwe) kaartje in mijn pjoetertje zitten.
Nu is het probleem dat als ik ga UT-en mijn harde schijf in het begin van een spel/level eerst elk nieuw onderdeel van de harde schijf gaat inladen. (Wapens, andere spelers, etc)
Had ik met de hiervoor met een TNT'tje nooit last van. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Systeem:
Win2K (Had eerst die problemen dus ook nog niet)
128 Meg geheugen, 64 Meg video geheugen.
SCSI schijfjes,
swapfile op andere schijf als Win2k en UT

Suggesties?

• Agent-X
  • Niet online
andere drivers ?

• The Hippie
Zou kunnen..maar heb nu 5.22 van hercules geinstalleerd.
Dit laden is trouwens alleen als ik detail ed op high heb staan...
Maar gezien nog wat andere probleemjes (blauw STOP scherm in 2k) heb ik maar een mailtje naar de techsuppurt van hercules gestuurd..

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Te weinig ddr ram op je bordje :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Heb je het nu over precaching?

• The Hippie
Die dingen zou hij idd wel tijdens pre-caching moeten laden volgens mij. Maar dat doet hij schijnbaar niet of niet volledig. Op medium detail skins en world is er niets aan de hand, maar bij high detail voor beide zit het beeld bij elke bocht en elke nieuwe tegenstander met een ander wapen te schokken in het begin...

• Kolky
  • Laatst online: 26-10 18:33

Kolky

subtitle not available

Ik heb ook diezelfde Prophet, maar ik heb met UT nergens last van.
Hij Precacht alleen voor maar 3 seconden ofzo. Maar dat doet ie daarna nooit meer. Alleen als je naar een ander level gaat, gaat ie weer precachen.
Dat had ik trouwens ook met mijn TNT-kaart. Toen had ik overigens ook alles op high staan.

• The Hippie
Hij precached bij mij inderdaad voor het spelen ook even, maar dan tijdens het spelen blijft hij gewoon doorgaan met laden van textures enzo...
Na een tijdje is hij al klaar, maarja, dan ben je ondertussen al tig keer neergeschoten...
Pagina: 1