"For my friends, anything; for my enemies, the law."
ten eerste: gefeliciteer... want het schijnt best wel lastig te zijn om UT Client onder linux goed draaiend te krijgen.. het kost je vaak een dag of 2.
Over de brightness,.. ondersteund je kaart en/of je driver wel gamma instellingen...
Over de brightness,.. ondersteund je kaart en/of je driver wel gamma instellingen...
Het is tegenwoordig makkelijker (ik heb het vroeger ook al wel met en glide en SDL aan de praat gehad: eerste was makkelijk, tweede gekloot)
Mn drivers zijn 0.94 van nvidia en in q3 kan ik gewoon mn brightness wijzigen dus ik verwacht dat het in dat opzicht geen probleem is.
Ik had UT up and running in 15 min...(zie openut.sourceforge.net >binaries ennog belangrijker: voorgebakken .ini)
Mn fps zuigt (ook in winme)
peak:34 (linux) en 38(winme)
Zal wel aan het feit liggen dat ik een p2 400 heb
Ik heb de oplossing al gevonden btw: http://www.linuxpower.org/display.php?id=189
Mn drivers zijn 0.94 van nvidia en in q3 kan ik gewoon mn brightness wijzigen dus ik verwacht dat het in dat opzicht geen probleem is.
Ik had UT up and running in 15 min...(zie openut.sourceforge.net >binaries ennog belangrijker: voorgebakken .ini)
Mn fps zuigt (ook in winme)
peak:34 (linux) en 38(winme)
Zal wel aan het feit liggen dat ik een p2 400 heb
Ik heb de oplossing al gevonden btw: http://www.linuxpower.org/display.php?id=189
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
de sourceforge homepage had wat onduidelijkheden... maar die vriend van mij die daar mee bezig was heeft met behulp van Vogel (1 vd OpenUT makers) UT toch aan de praat gekregen...
en dat op een P2 266 en toch behoorlijk snel.. gemiddeld boven de 20 fps...
Hij gebruikt wel DRI (DirectRendering Interface)
en dat op een P2 266 en toch behoorlijk snel.. gemiddeld boven de 20 fps...
Hij gebruikt wel DRI (DirectRendering Interface)
Ik heb zelf ook UT onder Linux en het speelt best lekker. Niet zo fijn als onder Windoos, maar voor mij is het een revolutie wat Linux betreft. 
Heb je al geprobeerd op F11 te drukken??
NB: M'n monitor heb ik altijd op brightness 33% staan. Da's wel zo fijn. Echter, wanneer ik (onder Windoos) ga UT-en, moet ik de monitor-brightness echt op 100% zetten, anders zie ik geen donder! Gamma in UT staat op full en bij de display-properties heb ik gamma in Glide/GL modus (Voodoo 3000) ook op 100% gezet. Helpt nix. Dus, dan iedere keer de monitor maar feller en minder fel zetten.
Heb je al geprobeerd op F11 te drukken??
NB: M'n monitor heb ik altijd op brightness 33% staan. Da's wel zo fijn. Echter, wanneer ik (onder Windoos) ga UT-en, moet ik de monitor-brightness echt op 100% zetten, anders zie ik geen donder! Gamma in UT staat op full en bij de display-properties heb ik gamma in Glide/GL modus (Voodoo 3000) ook op 100% gezet. Helpt nix. Dus, dan iedere keer de monitor maar feller en minder fel zetten.