Ik heb een probleempje: windows beweert dat er 2 monitoren op mijn nieuwe kast aangesloten zijn, terwijl ik zeker weet dat het er maar eentje is. Er staan een standaardmonitor en een plug&play monitor gelist. Verwijder ik ze allebei uit het systeem, dan detecteert windows (na opnieuw opgestart te hebben) ze toch weer. Zelfs als ik "plug&play monitoren automatisch detecteren" uit heb gezet.
Nu hoeft dit op zich niet zo'n probleem te zijn, want windows en office werken gewoon, maar m'n videokaartje niet zo goed: 3d games draaien niet, hoewel alle DirectX tests goed verlopen. Volgens mij heeft dit met het dubbele monitorgedoe te maken, dus weet iemand misschien wat te doen?
specs:
- Athlon T-Bird @ 1.2 GHz
- Asus A7K266 main
- 256 MB DDR SDRAM
- IBM 20 GB HD
- Asus V7100 Geforce2 MX-200 32 MB Pure (1 uitgang!) met bijgeleverde drivers geinstalleerd
- Oude 15" merkloze monitor
- Windows 98
- DX 8.0a
Nu hoeft dit op zich niet zo'n probleem te zijn, want windows en office werken gewoon, maar m'n videokaartje niet zo goed: 3d games draaien niet, hoewel alle DirectX tests goed verlopen. Volgens mij heeft dit met het dubbele monitorgedoe te maken, dus weet iemand misschien wat te doen?
specs:
- Athlon T-Bird @ 1.2 GHz
- Asus A7K266 main
- 256 MB DDR SDRAM
- IBM 20 GB HD
- Asus V7100 Geforce2 MX-200 32 MB Pure (1 uitgang!) met bijgeleverde drivers geinstalleerd
- Oude 15" merkloze monitor
- Windows 98
- DX 8.0a