Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
BIOS al geprobeert, heb helaas geen IBM voor mij staan dus kan niet precies aangeven waar je moet zijn maar dat het de BIOS is weet ik vrij zeker
Bedankt, ik zal daar is in gaan neuzen...Op maandag 08 oktober 2001 22:10 schreef Devil_2000 het volgende:
BIOS al geprobeert, heb helaas geen IBM voor mij staan dus kan niet precies aangeven waar je moet zijn maar dat het de BIOS is weet ik vrij zeker
Verwijderd
Ik heb hier een Aptiva (200mmx)
In het bios word de videokaart niet genoemd.
Gewoon eens proberen of ie het pakt, als daar de mogelijkheid voor is. en anders ergens (eet niet waar) een jumper omzetten.
In het bios word de videokaart niet genoemd.
Gewoon eens proberen of ie het pakt, als daar de mogelijkheid voor is. en anders ergens (eet niet waar) een jumper omzetten.
Ik heb wel een jumper gevonden waar: VGA interupt bij staan. Die kan ik enabled of disabled zetten. Ik zal eerst wel eens een PCI kaart bestellen, en als het gelukt is, laat ik het wel even weten...
Ik heb hier nog een 2137E71(K6 266) staan.
De onboard VGA gaat vanzelf in de bios uit zodra je er een andere VGA(PCI)kaart inzet.
Je hoeft niks te veranderen. Ook in de device manager van Windows zie je de onboard VGA niet terug.
Teminste op Socket7 Aptiva's.
Heb er nu een Voodoo Rush 6MB(PCI) inzitten.
Gebruik hem nu als server... (maar wel op 4*83=333MHz
)
[MarZialE]8-)
De onboard VGA gaat vanzelf in de bios uit zodra je er een andere VGA(PCI)kaart inzet.
Je hoeft niks te veranderen. Ook in de device manager van Windows zie je de onboard VGA niet terug.
Teminste op Socket7 Aptiva's.
Heb er nu een Voodoo Rush 6MB(PCI) inzitten.
Gebruik hem nu als server... (maar wel op 4*83=333MHz
[MarZialE]8-)
Verwijderd
Ik heb zelf een IBM Aptiva 2153-E47 met een onboard videochip.Op maandag 08 oktober 2001 22:07 schreef MSIBord het volgende:
Ik heb hier een IBM Aptiva staan van een collega van me. Daar zit een onboard videokaart op, nu wil ik er een losse PCI kaart in-pluggen.
Welke PCI kaart wil je er in pluggen ?
(ik hoop voor je dat het geen Voodoo3 is !!!!!!)
Ik heb deze: TNT2 M64 32/PCI besteld voor hem, ik heb hem donderdag in huis, je hoort het dan wel of het gelukt is..
Nou, deze (TNT2 M64 32/PCI) videokaart zit er nu in, en ik hoefde niets te veranderen. En hij werkt nu op die nieuwe PCI kaart.
Dit wilde ik even laten weten...
Dit wilde ik even laten weten...
Pagina: 1