Ik zit met een probleempje, een kennis van me wil een nieuwe processor voor weinig. (Huidig: socket-7) Omdat je dan al snel bij AMD terechtkomt is daar ook een socket-A mobo bij nodig. Hij heeft een mini-tower, vandaar dat de eis micro-ATX er staat.
En dat is precies het grote probleem. Van alle geschikte kandidaten die ik zelf weet of gevonden heb, is er nergens 1 te krijgen. De mobo's tot nu toe: Asus A7V133M (133MHz bus), MSI MS-6340 (100MHz bus) en de 133MHz variant van de laatste zijn nergens te krijgen.
Vandaar de vraag: weten jullie een (online) winkel die een moederbord verkoopt met de volgende specs:
* Socket A
* Micro-ATX
* SDRAM
* AGP slot
* Geen brakke fabrikant a la PCChips oid
(liefst ook * 133 MHz FSB)
(liefst ook * Audio onboard)
(geen * VGA onboard)
Als jullie geen winkel weten; welk moederbord raden jullie mij uberhaupt aan? Alvast bedankt voor de moeite.
En dat is precies het grote probleem. Van alle geschikte kandidaten die ik zelf weet of gevonden heb, is er nergens 1 te krijgen. De mobo's tot nu toe: Asus A7V133M (133MHz bus), MSI MS-6340 (100MHz bus) en de 133MHz variant van de laatste zijn nergens te krijgen.
Vandaar de vraag: weten jullie een (online) winkel die een moederbord verkoopt met de volgende specs:
* Socket A
* Micro-ATX
* SDRAM
* AGP slot
* Geen brakke fabrikant a la PCChips oid
(liefst ook * 133 MHz FSB)
(liefst ook * Audio onboard)
(geen * VGA onboard)
Als jullie geen winkel weten; welk moederbord raden jullie mij uberhaupt aan? Alvast bedankt voor de moeite.
Fun while it lasted: World Community Grid!