Toon posts:

PSU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe stille voeding maar ik zit te twijfelen tussen de Zalman ST-300BLP 300 Watt ATX die heel erg stil schijnt te zijn of de enermax EG365PX-VE 350 Watt ATX maar ik heb gehoord dat die enermax nogal wat lawaai veroorzaakt. Welke zounden jullie nemen? :)

Alvast Bedank.

Verwijderd

Die Zalman heb ik geen ervaring mee, maar de Enermax kan je als je goed luistert idd horen. Daarom vervang ik gewoon de 2 fans met Papst-fans *D

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 08 oktober 2001 22:07 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Die Zalman heb ik geen ervaring mee, maar de Enermax kan je als je goed luistert idd horen. Daarom vervang ik gewoon de 2 fans met Papst-fans *D
Heeft Enermax niet standaard al Papst fans erin zitten :?

Verwijderd

Nee, het zijn Globe-fans. Lang niet de stilste fans op de wereld, want die zijn van Papst.

Long live Papst!!! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Maar heeft iemand ervaring met de zalman? Want ik vind er totaal geen reviews ofzo van.

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 22:07 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Zo'n bijzonder veel beter resultaat krijg je anders niet als je de fans vervangt door papst fans :'( Het meeste lawaai komt door het geruis van de lucht langs de onderdelen en die luchtstroom zul je dus altijd houden welke fan je ook gebruikt... op zich zijn Papst fans idd superstil, maar als ze eenmaal ingebouwd zijn maken ze net zoveel lawaai als de Yate Loon fan die er bij mij in de PSU zat :(

Verwijderd

Hm, hopelijk krijg je ongelijk, maar dat weten we pas nadat ik die fans binnen heb gekregen. Het is best een dure investering die Papst-fans, maar de stilte die je ervoor terug krijgt :P

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 06:46

IvoB

Prutst er rustig op los

Ik heb de Zalman er in gehangen.... en het is stil. :) Ik heb wel een review gevonden: http://www.teccentral.de/zalman/zalman.php
Nooit meer een aopen voeding :r

Verwijderd

Op maandag 08 oktober 2001 22:10 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Heeft Enermax niet standaard al Papst fans erin zitten :?
Nee Enermax fans.

Verwijderd

Ik heb een FCA Enermax en die is net iets stiller (standaard potmeter ingebouwd!!!)

Verwijderd

Dat ligt eraan wat je eraan hangt. ALS het veel is moet je die 350 Watt nemen, anders de 300 van Zalman.
Pagina: 1