Toon posts:

Tips voor Bnet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de rest van jullie die op Bnet spelen ook veel problemen hebben met inloggen en createn of joinen.

Ik heb het volgende ondekt dat je moet gewoon games joinen die niet in je lijstje staan oftwel verzin zelf een naam en join. probeer te joinen bij veel voorkomende namen zoals : 123,asdf,zzz,xxx,ccc,qqq,www,eee etc dus alles wat je ff snel kan intypen om maar te proberen een game te createn, want het createn gaat zo K*T dat niemand zin heeft alles netjes intevullen dus dan maar op deze manier aan de lopende band.
Soms krijg je de melding game and password don't match meestal is het pw hetzelfde als de game name.

Bij het createn doe ik zelf altijd met copy paste in hoog tempo ongeveer 30 pogingen per min ik krijg dan heel vaak de melding server down maar uiteindelijk kom ik er toch op.
Het komt ook wel voor dat bij het createn je wel de deuren krijgt tezien maar ze gaan weer eens niet open en de melding verschijnt Failed to join game wat je dan moet dan is die game die je probeerde te createn te joinen hij bestaat dan vaak gewoon maar jij zit er gewoon nog niet in en met joinen kom je er dan wel redelijk vaak in als het na 2 keer nog niet lukt geef het joinen van die game dan op want dan lukt het toch niet.

beter kan je trouwens overdag op uswest spelen die is al geupgrade meer server meer bandbreedte en hun slapen dan daar dus vaak gaat het dan perfect.

Ik hoop dan een aantal mensen hier iets aan hebben en of ze zelf nog leuke tips of suggesties hebben meld het dan ff.

Cya on Bnet/GOT