Toon posts:

Cowlevel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat krijg ik als ik alle cows geslayed heb?
Want ik word er een beetje gek van..iedere keer sluiten die mietjes me in

MOO MOO

Verwijderd

Er lopen 2 uniques rond en die hebben (bij mij iig) wat leuks bij zich.
Voor de rest niets bijzonders...het is immers een easter egg....1

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
En je moet je natuurlijk niet laten omringen...
Een stapje tegelijk naar voren, zodat je 'maar' een kudde (van 12 ofzo) tegelijk aantrekt.

Leuk level voor xp. Echt easy met een sorceress.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 12:22

Neelon

FOR PONY!!!

Er zijn ook heel veel gems te vinden. Handig voor het maken van Full Rejuvenation Potions (3 mana + 3 health + gem + transmute = full rejuve).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Welk spel is dit? Diablo II?

Verwijderd

Hehe, dat was echt simpel, let op, Je neemt een Necromancer Summont een leger skeleten (totaal iets van 19) en een Fire Golem, doet een paar keer Iron Maiden of Damage Amplifier en je raast er doorheen....was geen drol aan, mar de items waren echt niet goed bij mij, maarja, ik heb alles al:
Ume's Lament (+2 to necro skillz)
Wormskull (+1 to.....)
Summoners Amulet (+1 to.....) (en een betere maar dan moet ik nog 2 lvls up)
Stone of Jordan (+1 to all skillz)
:) :) :) :)
COME AND GET ME IF YOU DARE >:) >:) >:)

• QuarK
Aja DA, die items heb je vast niet allemaal zelf gevonden! CHEATER!

Verwijderd

dat neem jij nu zomaar aan Quark maar ik ruil ze gewoon hoor, in het begin was er een grote vraag naar Items met + whatever voor Barbarians, en die vond ik superveel, ik heb 4 zwaarden gehad die +2 gaven aan Barbarian skillz dan ruil je supermakkelijk. IK CHEAT NIET :( :( :( :(
Ik ben gewoon goed :+ :) :)

• QuarK
Mmmm, en is het een open of closed character?

Verwijderd

Een ding heb ik met Diablo1 geleerd, als je ruilt wordt je altijd bedonderd. Jij kan wel legit items aanbieden, maar de ander geeft 99% zeker een gehacked item terug.
De beste speel methode om echt legit te blijven en dus ook niet ongemerkt te cheaten is om pure te spelen.
Een closed character zou nog wel kunnen denk ik, maar de trainers voor de open characters zijn al overal op het net te vinden, dus wordt er al massaal gecheat.

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02 15:11

Redox

Motion Design / VFX

Met open characters moet je niet te vaak ruilen, krijg je alleen maar unlegit troep!

btw voor alle info op items, skills, monsters, shrines enzo kun je terecht op de Chaos Sanctuary, http://www.battle.net/diablo2
Pagina: 1