Toon posts:

opnemen zonder mic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik met me oude pc iets wou opnemen dan had ik geen mic nodig, als ik op de record knop douwde dan nam hij gewoon de muziek op die de pc was het afspelen ( mp3 etc) dat was wel handig zeer goede kwaliteit!

nu wilde ik via WINAMP een uur trance muziek opnemen van een trance radio station.. hoe kan ik met me nieuwe pc dit zo doen??

ik heb een Soundblaster Live 5.1 geluidskaart

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Welk programma gebruik je om op te nemen?
Met de volumeregeling in windows kan je selecteren dat 'ie van de "sum" of "mix" bus opneemt. Dan neemt hij alle geluid op die maar wordt afgespeeld door je soundcard.

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe je dat? meer info plz

Verwijderd

Topicstarter
anders welk proggie is daar goed voor? wat ik gratis ergens kan downloaden ofzo??

by the way ik vind nergens bij d einstellingen van de volumeregeling die dingen wat je net zei

• TheLemon

TheLemon

Dubbelklik op het speakertje in de systray.
Opties, eigenschappen, volumeregeling weergeven voor opnemen, dan even alle vakjes aanvinken. Dan kun je de meest rechtse regelaar selecteren en de fader openzetten, meestal heet die "sum" of "mixed output" ofzo. Als je nu een liedje afspeelt in winamp, kun je hem met bijv. geluidsrecorder van windows gewoon opnemen. Wel even met die fader zo instellen dat je max. volume krijgt, maar geen vervorming. Overigens zijn er betere programma's voor het opnemen van audio.

• TheLemon

TheLemon

Verwijderd

Topicstarter
meest rechte is nu wave

ik heb
-what u hear
-spdif-in
-cd digital
-midi
-cd audio
-line in
-microphone
-auxilary
-tad-in
-wave

staan allemaal op MAX

maar windows ME geluidsrecorder neemt nog niks op van de internet radio...

en welk proggie moet ik downloaden van die site? zijn er zo veel

• TheLemon

TheLemon

Zowel "what u hear" als "wave" zouden het moeten doen, maar je moet behalve de faders opzetten, er ook een selecteren.
Welk prog? Ik ken ze niet, probeer bijv. Audiomagic 2.20 eens, dat lijkt me prima.

Verwijderd

Topicstarter
HEY HIJ DOET HET thx dude
Pagina: 1