Toon posts:

Desktopbeeld via DXR3 kaartje op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Weet iemand of er een progje, wat extra zelfbouw hardware of iets dergelijks is waarmee ik het beeld van m'n pc in 't algemeen (dus niet alleen dvd en divx) kan weergeven op m'n tv. Ik heb DXR3 kaartje met H+ drivers. En nee ik ben eigenlijk niet van plan om een videokaartje met tv-out te kopen :)

Verwijderd

Kan dat dan? Met een MPEG kaart iets anders als een MPEG laten zien...

Ik weet niet of het kan, laat staan hoe het moet

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

eeehh. volgens mij gaat dit niet. OOk gebprobeerd via een Creative kaartje TV-out te gebruiken voor games. helaas niet gelukt

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

Een DXR3 kan hooguit middels speciale software DivX weergeven. Meer kun je er niet uitpersen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:59 schreef Brian Dickens het volgende:
Een DXR3 kan hooguit middels speciale software DivX weergeven. Meer kun je er niet uitpersen.
[slightly offtopic]
Kun je me dan vertellen welke software dit is, want hier heb ik nog nooit van gehoord!!
[/slightly offtopic]

Nee, gebruik de search maares... er zijn 1001 topics geweest hierover... slechts mpeg-output...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

DivX kan wél via de DXR3. Er is een speciaal proggie voor geschreven dat -zij het met pijn en moeite- de TV-out van de DXR3 kan benutten voor DivX.

Zie bv. [topic=198576/1/50]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 12:01 schreef TeknoGecko het volgende:

[..]

[slightly offtopic]
Kun je me dan vertellen welke software dit is, want hier heb ik nog nooit van gehoord!!
[/slightly offtopic]

Nee, gebruik de search maares... er zijn 1001 topics geweest hierover... slechts mpeg-output...
Jajaja. Als je hem nou eerst eens zelf gebruikt... :z [topic=198576/1/50]

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Hoe heet dat proggie? :9

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Op woensdag 10 oktober 2001 14:09 schreef Courage het volgende:

[..]

Jajaja. Als je hem nou eerst eens zelf gebruikt... :z [topic=198576/1/50]
:o :o :o :o :o :o :o

Me and my big mouth... ik heb toch echt wel een stuk of 15 topics uit de search getrokken... allen met onmogelijk als resultaat! Achja... ;)

Verwijderd

snijkoek : Klik op de link... |:(

Verwijderd

DivXPlus :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, nu weet ik dus nog niet of 't mogelijk is m'n desktopbeeld door te geven! Maaruh, dat van dat divx+ wist ik al wel en dat werkt perfect! :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:38

Yucko

One clown to rule them all !

Gaat niet ... plain and simpel

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 20:24
ik ga het ook nog maar eens proberen. (heb een creative drx3 kaartje)

die doet het niet in win XP maar werkt die H+ wel dan (of de drivers op de drx3 kaart in XP :?

• juanp
kan iemand mij vertellen hoe die divxplus nou precies werkt? want ik heb alleen geluid en geen beeld.

win 2k sp2, dxr3 kaartje, H+ drivers plus de player daarvan.

Verwijderd

Topicstarter
Dat Divxplus werkt heel simpel! En 't geluid stuurt ie niet via je mpeg kaart uit maar via je geluidskaart! >:)

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:31 schreef nietik het volgende:
Dat Divxplus werkt heel simpel! En 't geluid stuurt ie niet via je mpeg kaart uit maar via je geluidskaart! >:)
Divxplus werkt wel aardig, zij het niet dat ie bij mij het beeld op z'n kop toont.

En als ik divx op mijn monitor wil kijken lukt het mij niet. Ik heb die programma gewist en nog steeds krijg ik dat probleem. Ik heb alleen geluid via de mediaplayer maar beeld krijg ik niet.

• juanp
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:31 schreef nietik het volgende:
ik heb ooit een bestandje gehad waar in stond welke handelingen je moest uitvoeren maar die ben ik kwijt dus weet je misschien hoe het dan moet?

wat ik moet doen enz. :? als je kan helpen heel erg bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 15:35 schreef juanp het volgende:

[..]

ik heb ooit een bestandje gehad waar in stond welke handelingen je moest uitvoeren maar die ben ik kwijt dus weet je misschien hoe het dan moet?

wat ik moet doen enz. :? als je kan helpen heel erg bedankt :)
Je installeert divxplus, start 't, opent een divx movie, kiest ff door met RM op t divxplus venstertje te klikken voor pal en voor negatief of omkeren ofzoiets (weet t niet precies) en dan staat zelfs je beeld niet op z'n kop!
thats it! ;)

suc6 d'r mee
Pagina: 1